רכב

הנהגים חוטפים עוד מכה: גם צומת רוקח נחסמה לשני הכיוונים

עקבות ההפגנות בתל אביב המשטרה חסמה גם את צומת רוקח נמיר לכל הכיוונים, הרכבת לא יכולה לצאת לדרכה בגלל מפגינים ברציפים
מערכת ice | 
עומס תנועה באיילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שמחאת הענק  יצאה לדכה הבוקר (רביעי) בשעות הבוקר בתל אביב, המשטרה פרסמה את הסדרי תנועה באירועי המחאה של ה-1.3.23 בתל אביב. החל מהשעה 07:45 ייחסם מחלף השלום לשני הכיוונים. אלא שלאחר זמן קצר, בעקבות ההפגנות בתל אביב המשטרה חסמה גם את צומת רוקח נמיר לכל הכיוונים
במשטרה הבהירו בהודעה שפרסמו כהנחיה לציבור: "עקב החסימות הצפויות יתכנו עומסי תנועה גדולים ברחבי העיר. יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות". במקביל ,המשטרה עצרה לפני זמן קצר, במחלף הכפר הירוק, 4 מוחים בחשד להפרת סדר ואי ציות להוראות שוטרים. גם בתחנת הרכבת בנימינה המפגינים משבשים את התנועה וכך גם בעוד תחנות ברחבי הארץ.

כמו כן נמסר לאור האירועים החריגים ביום שבת: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת לכלל האזרחים להביע את מחאתם תוך הקפדה על מסגרת החוק והסדר הציבורי".
 
לסיום הוסבר: "משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות להפרות סדר , פגיעה ברכוש, פגיעה בסמלי שלטון ולא תאפשר חסימת צירי תנועה שאינה מאושרת על ידי המשטרה. הציבור כולו מתבקש לשמור על הוראות החוק ולהמנע מהשתתפות בהפרות סדר מכל סוג. בימים אלה יש להקפיד להודיע למוקד 100 של משטרת ישראל על כל אדם וחפץ חשוד או כל אירוע חריג אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה