בארץ

המחאה נגד הרפורמה המשפטית: לא פתחה את בית הקפה - ואוימה

בעלי בית הקפה "ישראלה" בכפר סבא השאירו פתק והודיעו שבית הקפה יהיה סגור מכיוון שהם עולים לירושלים. למחרת הם ראו פתק על שמשת החנות ובו סמל של תנועת כך: "מי שמפגין בירושלים נגד הממשלה - לא קונים אצלו"
מערכת ice | 
מכונת קפה (צילום unsplash)
ישראלה ויקי ברוש השאירה פתק בו הודיעה שבית הקפה בכפר סבא בבעלות משפחתה יהיה סגור מפני שהיא עולה לירושלים, כאשר היא חזרה הבוקר לפתוח את בית הקפה חיכה לה פתק עם הסמל של תנועת "כך" שהוצאה מחוץ לחוק בשל גזענות ובו רשום: "מי שמפגין בירושלים נגד הממשלה לא קונים אצלו".
   
לפי N12, המודעה הושארה על חלון העסק וכוונה לבעלי העסק, ישראלה ובן זוגה יקי. רוני דורי, חברה של המשפחה פרסמה פוסט בפייסבוק ובו קראה לתושבי כפר סבא לבוא ולקנות בבית הקפה על מנת לחזק את ישראלה וויקי. "אני לא רוצה לכתוב מה הדבר הזה מזכיר לי" כתבה רוני בפוסט. אל רוני הצטרפו רבים שקראו לקנות בבית הקפה על מנת להראות תמיכה.
איתי גל תושב כפר סבא הגיע לקנות בבית הקפה על מנת להביע תמיכה ואמר: "עברתי בסביבה ורציתי להביע הזדהות וסולידריות. כשקראתי את הפוסט לא האמנתי שדבר כזה קורה בכפר סבא והייתי חייב לבוא ולהביע תמיכה". איתי עוד הוסיף "בדרך כלל אני לא מגיע לפה, אבל הפעם זה היה מתבקש. זה לא הקפה, זו ההזדהות. זה שולח אותנו לזמנים כל כך אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה