נדל"ן ותשתיות

אגד בדרך למהפכה: בעלת השליטה מוכרת נכסים ב-20 ערים

 כחלק מפעילויות ההשבחה השונות שמקדמת "אגד", החלה במשא ומתן ראשוני עם ריאליטי קרן השקעות בנדל"ן, אשר מתמחה בהשבחת נדל"ן, על מנת שזו תכנס כשותפה בנדל"ן בשיעור של כ-25%
מערכת ice | 
אגד (צילום פלאש 90, פייסבוק/ אגד)
קרן קיסטון בעלת השליטה באגד, במו"מ למכירת 25% מהנדל"ן של אגד עם קרן ריאליטי. כפי שצוין בדיווחים קודמים של החברה אודות נכסי "אגד", ל"אגד" נדל"ן בהיקף של כ-380 אלף מ"ר בכ-20 ערים בישראל המשמש את "אגד" לצרכים תפעוליים ובעל פוטנציאל להשבחה.  
כפי שנמסר לחברה מ"אגד", כחלק מפעילויות ההשבחה השונות שמקדמת "אגד", החלה במשא ומתן ראשוני עם ריאליטי קרן השקעות בנדל"ן, אשר מתמחה בהשבחת נדל"ן, על מנת שזו תכנס כשותפה בנדל"ן בשיעור של כ-25%.

כעת, נחתמה התחייבות "no-shop" מצד אגד לטובת ריאליטי (לפי שווי לכלל הנדל"ן התואם הערכות קודמות של החברה), וכן החל תהליך של בדיקת נאותות של הנדל"ן מצד ריאליטי.
אולם, נכון למועד דיווח זה, טרם סוכם בין הצדדים מבנה העסקה ואילו נכסים מתוך הנדל"ן יכללו בעסקה, מהו היקף הזכויות שתרכוש "ריאליטי" ומהי התמורה בעסקה.  לצד זאת, לנוכח השלב הראשוני של המגעים בין הצדדים, אין כל וודאות שאלו יבשילו לכלל הסכם מחייב. החברה תשוב ותדווח בעניין ככל שיידרש ובהתאם להוראות הדין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה