רכב

ענקית הרכבים החשמליים שוברת את השוק בישראל: השיקה 3 דגמים חדשים

סקיוול (SKYWELL), חושפת שלושה דגמי רכב חדשים בתצוגת הרכב היוקרתית בפריז: דגם קרוס אובר חשמל,  דגם הסקייוול Hongtu, רכב מסחרי חשמלי וגולת הכותרת -  דגם ה- SKYHOME, ספינת הדגל של החברה  שנחשפה  לראשונה בהשקה בינלאומית
מערכת ice | 
סקייוול קיו (צילום סקייוול)
סקיוול (SKYWELL), יצרן הרכבים החשמליים המבטיח אשר שייך לקונצרן הטכנולוגיה הענק SKYWORTH, המשווק בישראל באמצעות קבוצת כדורי את דגם הפרימיום החשמלי ET5, חושף לראשונה, בתערוכת הרכב שנפתחה אתמול (שני) בפריז, ׳מונדיאל דה לה מוביליטה׳ 3 דגמים חדשים בייצור סדרתי.
ההשקה הבינלאומית לדגמים האסטרטגיים החדשים דווקא באירופה, מהווה הצהרת כוונות ברורה של היצרן להמשך התרחבותו, לאחר שהיה מהיצרנים הסינים הראשונים אשר פנו להקמת תשתית ייצור באירופה.
הדגמים שנחשפו הם: דגם קרוס אובר חשמלי  (SUV C) קומפקטי סקייוול Q, בעל שלדה חדשה ומתקדמת של היצרן, התומך בטעינה מתקדמת 800v וצפוי להשתלב יחד עם האח הגדול דגם ה-ET5  ולהציע גם גרסא קומפקטית וגם גרסת קרוס אובר אופנתית.
בנוסף, חשפה סקייוול את דגם הסקייוול Hongtu, רכב מסחרי חשמלי ייעודי מתקדם, הדומה במידותיו לפורד טרנזיט ופיאט דוקאטו, אשר מביא לידי ביטוי את כל הידע והניסיון של סקייוול מהובלה וייצור אוטובוסים ומשאיות ויציע מגוון אפשרויות מודולריות לנוסעים ומטען, יחד עם קבינת נהג מאובזרת ומפנקת.
כאמור, גולת הכותרת של SKYWELL ואחד הדגמים שמעורר את מרב הסקרנות בתערוכה, הוא דגם ה- SKYHOME ספינת הדגל של היצרן, שנחשפה  לראשונה בהשקה בינלאומית. ה-SKYHOME , בעלת עיצוב חיצוני חלקלק וזורם עם גג זכוכית ענק, מצלמות במקום מראות צד וללא ידיות לפתיחת הדלתות. בנוסף, פנסי לד אופקיים בחזית, פס לד רוחבי לתאורת יום, עיטורים בצבע זהב בתחתית המרכב, ופס תאורה דקיק מאחור עם לוגו מואר מובנה. בקצה הגג ספויילר חשמלי המפחית ומגביר את ההתנגדות לאוויר בהתאם לתנאי הנהיגה.
סקייוול קיו (צילום: סקייוול)
תא הנוסעים צפוי להיות מרהיב ומפנק, הכולל מסך רחב המשמש כלוח מחוונים ומערכת בידור.  מסך עצום שיורד מהתקרה, מסכים נוספים במשענות הראש, מקרר גדול למשקאות בקונסולה המרכזית, ושולחנות מתקפלים. המושבים האחוריים מתכווננים חשמלית ומאפשרים אף מצב שכיבה ועיסוי לרגליים. עוד צפויה להציג ה- SKYHOME ,מערכת בינה מלאכותית אשר בנוסף לתפעול קולי מתקדם מסוגלת לזהות מצבים רפואיים אצל הנהג, להתריעו ולהציע טיפים וסיוע בהתאם על מנת לשפר את מצבו.
המסחרית החדשה של סקייוול (צילום: סקייוול)
בקבוצת כדורי מציינים כי, השקה בינלאומית לשלושה דגמים חדשים, היא אמירה ברורה של היצרנית המבטיחה, המסמנת את השוק האירופאי כיעד אסטרטגי בתוכניות הצמיחה וההתרחבות שלה. ישראל אשר הוגדרה ע״י היצרן כשוק מועדף, תהיה לאחד השווקים הראשונים לקלוט את דגמי הפרימיום החשמליים של המותג הצומח  כבר בחציון השני של שנת 2025, לאחר השלמת תקינה אירופאית מלאה.
סקייוול סקייהום (צילום: סקייוול)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה