דיגיטל וטק

אפל הדהימה את השוק: זה המוצר החדש שתשיק בשבוע הבא

שלוש שנים חלפו מאז שאפל, השיקה את הדגם האחרון של סדרת האייפד מיני. היום (שלישי) החברה הפתיעה את השוק וחשפה הדור הבא והמשופר של המוצר האהוב | אלו כל החידושים
עידו מור | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
אי שם ב-2012, אפל נקטה בצעד דומה לאלו שעשתה עם סדרות המוצרים שלה והשיקה גרסת מיני של סדרת הטאבלטים שלה. מאז, החברה ביטלה את מרבית מוצרי המיני שלה, אך דווקא האייפד מיני זכה להצלחה אצל הלקוחות. שלוש שנים אחרי השקת הדגם האחרון, היום (שלישי), אפל הפתיעה את השוק וחשפה את הדור הבא של האייפד מיני.
האייפד החדש מגיע בארבעה צבעים חדשים ובמסך בגודל 8.3 אינץ'. בדומה לסדרת האייפון 16, השדרוגים העיקריים באייפד מיני נמצאים בחומרה. המכשיר יגיע עם שבב ה-A17 Pro ובעתיד הקרוב הוא גם יציע תמיכה במודל הבינה המלאכותית של אפל, ה-Apple Intelligence.
למרות שלא רבים נוהגים להשתמש במצלמה האחורית של האייפד, אפל בחרה להעניק לה שדרוג. היא תגיע עם מצלמה ברזולוציה של 12MP, תמיכה ב-Smart HDR 4 ולמידת מכונה לזיהוי וסריקה של מסמכים ישירות באפליקציית המצלמה.

האייפד מיני, קרדיט: צילום מסך מתוך האתר הרשמי של אפל 
בדומה לשאר דגמי האייפד שהושקו השנה, גם האייפד מיני מציע תמיכה בעט החדש שאפל השיקה, ה-Apple Pencil Pro. כמו כן, על פי אפל, בזכות השדרוג בחומרה, האייפד מיני מציע חוויית גיימינג איכותית.
​האייפד מיני מגיע עם תו מחיר התחלתי של 499 דולר, והוא זמין להזמנה מוקדמת בארה"ב. המכשיר צפוי להגיע לחנויות אפל בארה"ב ביום רביעי הבא, וטרם ידוע מועד ההשקה שלו בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה