דיגיטל וטק

אפל מתכוננת למרוץ: האייפון המתקפל צפוי להגיע בקרוב?

למרות הדיווחים על דחייה של שנתיים ויותר, האם אפל מתקרבת סוף סוף להשקת האייפון המתקפל? הדיווחים האחרונים מצביעים על התקדמות מהירה מהמצופה, אך האם החברה תצליח להפתיע את המתחרות כבר בקרוב?
רפאל בן זקרי | 
אייפון מתקפל (צילום 9to5mac)
השמועות על אייפון מתקפל מסתובבות כבר תקופה לא קצרה, והתחזיות להשקתו נדחו שוב ושוב, כאשר לאחרונה נטען כי מכשיר מתקפל מבית אפל יגיע לשוק רק ב-2026 או 2027. עם זאת, דיווח חדש מציע שאפל עשויה להשיק את האייפון המתקפל כבר בקרוב ממש.
הדיווח, שמגיע מאתר United Daily News הטייוואני, מסביר שאפל האיצה את פיתוח המכשיר ומקיימת מגעים תכופים עם יצרנים טייוואנים כדי להכין רכיבים חיוניים לייצור המוני עד סוף השנה. לפי הדיווח, ייתכן שההשקה תתרחש בספטמבר 2025, לצד השקת האייפון 17, כאשר הסיבה להאצת הפיתוח היא התחרות הגוברת מצד חברות כמו סמסונג,שיאומי ו-Huawei, שמשחררות יותר ויותר מכשירים מתקפלים, והקטגוריה הזו נהפכת לפופולרית יותר ויותר בקרב הצרכנים.
עם זאת, מומלץ לקחת את הדיווח בעירבון מוגבל, שכן הדלפות קודמות הציעו שההשקה תידחה לזמן מאוחר יותר. אך אם הדיווחים על האצת הייצור נכונים, ייתכן שאפל תשיק בספטמבר שני דגמים חדשים לגמרי: אייפון מתקפל ו-iPhone 17 Air, שכבר ראינו לא מעט שמועות אודותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה