דיגיטל וטק

האייפון המתקפל הראשון: נחשף מועד ההשקה הצפוי

אפל מתכננת להציג את האייפון המתקפל הראשון שלה בעוד כשנתיים, כמענה למכשירים המתקפלים של סמסונג ואחרות. עם חוזה חדש לאספקת פאנלים מתקפלים והתחלת מחקר ופיתוח, השקת האייפון המתקפל עשויה לשנות את כללי המשחק בשוק. האם סמסונג צריכה לחשוש?
רפאל בן זקרי |  1
אייפון מתקפל (צילום 9to5mac)
הדיווחים על פיתוחו של אייפון מתקפל כבר מתרוצצים מזה זמן רב, ועכשיו נראה שהמכשיר אכן יראה אור בעוד כשנתיים. לפי דיווח חדש, אפל מתכוננת להשיק את האייפון המתקפל הראשון שלה בשנת 2026, כמענה למכשירים המתקפלים של סמסונג ואחרות. 
לפי הדיווח של DigiTimes, אפל החלה במחקר ופיתוח של האייפון המתקפל בתחילת השנה, והוא צפוי לכלול מבנה מתקפל עליון-תחתון, בדומה ל-Galaxy Z Flip 6. כשהמכשיר יהיה פתוח, מידותיו יהיו דומות לאלה של האייפונים הנוכחיים.
אפל חתמה על חוזה אספקת פאנלים לתצוגה עם Samsung Display, מה שמהווה חדשות טובות לסמסונג, שתמשיך להרוויח מהאספקת פאנלי OLED מתקפלים. עם זאת, סמסונג צריכה להתכונן לאתגר שהאייפון המתקפל יביא עימו. עד להשקת ה-Galaxy Z Flip 8, סמסונג צריכה לפתור בעיות כמו קפל בתצוגה, לשפר את השימוש במסך החיצוני ולהביא מצלמות טובות יותר וסוללה גדולה יותר.
בעבר, דווח שאפל בחנה את העניין במכשירים מתקפלים על ידי השקת אייפד מתקפל ואולי גם מקבוק עם תצוגה מתקפלת. עם זאת, הדיווח החדש מציין כי החברה החליטה להשיק אייפון מתקפל בשל האתגרים שהיא מתמודדת איתם בשוק הסמארטפונים הסיני, שם נרשמה ירידה במכירות האייפון.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך לעבוד בחברה!!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מכשיר סלולארי צריך להכיל כמה הגדרות שכל מי שמדבר בסלולארי צריך לדחוף.כמו: אנטי וירוס נגד האקרים.זכרון פנימי גדול וזה עוד לפני שצריך לחשוב על כרטיס חיצוני.זמן הטענה קצר וחיים סוללה ארוכים,כדי שהמכשיר לא יצטרך הטענה כל כמה דקות!!!!
    סגור