דיגיטל וטק

הצצה ראשונה: מה חדש ב-Z Fold 6 המתקפל של סמסונג?

התרשמות ראשונית מהמתקפל החדש של סמסונג, ה-Galaxy Z Fold 6, שמציג עיצוב מחודש עם קצוות שטוחים, פינות מרובעות, ומשקל קל יותר. האם השדרוגים הללו מספיקים כדי להצדיק את הרכישה? הפרטים והמסקנה בפנים
רפאל בן זקרי | 
סקירה ראשונית - Galaxy Z Fold (צילום רפאל בן זקרי)
לאחר שהוכרז בשבוע שעבר בפריז, ה-Galaxy Z Fold 6 של סמסונג עשה עלייה והגיע אליי להתרשמות ראשונית. עד שיגיע לרוכשים הראשונים בקרוב, אלו הרשמים הראשוניים שלי מהמכשיר המתקפל המוביל של סמסונג.
ה-Z Fold 6 מביא איתו שינוי עיצובי, עם קצוות שטוחים יותר ופינות מרובעות יותר. המכשיר עדיין ארוך וצר כשהוא סגור, אך קל יותר ונוח יותר לנשיאה בזכות משקל של 239 גרם בלבד. החומר ממנו עשוי המכשיר כולל זכוכית גורילה Victus 2 ושלדת אלומיניום Armor, המעניקים לו עמידות גבוהה.

גב המכשיר | רפאל בן זקרי
בגזרת התצוגה, המכשיר מציע את המסכים הטובים ביותר שסמסונג מציעה, עם מסך פנימי בגודל 7.6 אינץ' ברזולוציה של 2160x1856 פיקסלים וטכנולוגיית Dynamic AMOLED. המסך החיצוני הוא בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציה של 2376x968 פיקסלים. שניהם מציעים קצב רענון של 120Hz ובהירות מרבית של 2600 ניטים, מה שמבטיח חווית צפייה מצוינת גם באור שמש ישיר.
חווית הצפייה הופכת לטובה אף יותר, הודות לזוג הרמקולים שממוקמים בחלק העליון והתחתון של המכשיר ומספקים עוצמה וחוויית שמע מצוינת.


ה-Z Fold6 פתוח | רפאל בן זקרי
במבט ראשון, בגזרת המצלמה לא נראה שינוי משמעותי לעומת הדגם הקודם. בגב המכשיר ישנן שלוש מצלמות: מצלמת 50 מגה פיקסל רחבה עם מייצב תמונה אופטי, מצלמת 12 מגה פיקסל אולטרה-רחבה, ומצלמת טלפוטו 10 מגה פיקסל עם זום אופטי של 3x.
המצלמה הקדמית, הממוקמת מתחת למסך, היא באיכות של 4 מגה פיקסל ואינה איכותית במיוחד, ככל הנראה בשל הרצון של סמסונג למקם אותה מתחת לפיקסלים של המסך. עם זאת, היתרון העיקרי בגזרת הצילום הוא הפיצ'ר המאפשר לצלם תמונות סלפי באיכות גבוהה עם המצלמות שבגב המכשיר, הודות למסך החיצוני.

מצלמות המכשיר | רפאל בן זקרי
כשמסתכלים על ביצועי המכשיר, ניתן לראות כי הוא רץ חלק, הודות למעבד Snapdragon 8 Gen 3 וזיכרון RAM של 12GB, מה שהופך אותו לכלי עבודה מצוין למגוון שימושים, בין אם זה עריכת וידאו או פעולות אחרות הדורשות עיבוד כבד.
בתחום החדשנות, פלטפורמת ה-Galaxy AI, שהוצגה לראשונה בסדרת ה-S24 של סמסונג, עושה את דרכה גם ל-Z Fold 6. הפיצ'רים הכלולים בפלטפורמה כוללים עזרה בעריכת תמונות וטקסט, תרגום מסמכים בזמן אמת, והתאמות ויזואליות שונות המשפרות את חווית המשתמש. כמו כן, המכשיר תומך בעט ה-S Pen, אם כי העט לא מגיע עם המכשיר וצריך לרכוש אותו בנפרד.

ה-Z Fold6 במצב קיפול | רפאל בן זקרי
בשורה התחתונה, אין ספק כי סמסונג שידרגה את המכשיר, שבעיניי הוא מכשיר עבודה חזק ויעיל, אך לא נראים כאן שינויים משמעותיים ביחס לדגמים הקודמים. מי שבבעלותו הדגם הקודם, כנראה לא ימצא סיבה מספיק טובה לשדרג, אלא אם ירצה להתחדש במכשיר בעל עיצוב עדכני, חווית משתמש חדשנית וביצועים מתקדמים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה