דיגיטל וטק

אפל בשדרוג לאייפון: זה השינוי שתוכלו בקרוב לבצע בחשבון

עדכון iOS 18.1 יאפשר לראשונה למשתמשי האייפון לשנות את כתובת האימייל הראשית של חשבון Apple שלהם, מה שפותר בעיות פרטיות וחששות שהיו קיימים עד כה. מה כולל השדרוג החדש, וכיצד הוא ישפיע על השימוש במכשירים?
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
עדכון iOS 18.1 שצפוי להגיע בקרוב למשתמשי האייפון מביא שינוי משמעותי, המאפשר למשתמשים לשנות את כתובת האימייל הראשית המשויכת לחשבון ה-Apple ישירות מהמכשיר. עד כה, משתמשים עם חשבונות iCloud.com, mac.com או me.com לא יכלו לשנות את האימייל הראשי שלהם ונאלצו להסתפק ביצירת כתובות כינוי (Alias), כאשר האימייל הראשי נותר קבוע וגלוי במצבים מסוימים.
כאמור, לפני העדכון, משתמשים שנתקלו בבעיות עם כתובת האימייל הראשית לא יכלו לשנות אותה ונאלצו להישאר עם הבחירה המקורית. גם אם יצרו כינויים, האימייל הראשי נחשף לאחרים בהקשרים כמו שיתוף מסמכים או הזמנות ביומן, מה שיצר חששות פרטיות אצל רבים.
השדרוג החדש מאפשר לשנות את כתובת האימייל הראשית של החשבון, תוך שמירה על אפשרות להתחבר גם עם הכתובת הישנה. זה מציע פתרון נוח למי שמעוניין לעדכן את האימייל הראשי שלו מבלי למחוק את הכתובת הישנה או לאמת מחדש את זהותו, ואף מאפשר "לכבות" את כתובת ה-iCloud הראשית – פונקציה שלא הייתה זמינה בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה