דיגיטל וטק

iOS הבאה בדרך: אלו הפיצ'רים החדשים שיגיעו אליכם החודש

אפל מתקדמת לשחרור iOS 18.1 עם זמינות הבטא השישית למפתחים. העדכון צפוי להביא עמו חידושים מרגשים, כשההשקה הרחבה תגיע בהמשך החודש. מהם השיפורים שמצפים למשתמשים? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
אפל מתקרבת לשחרור עדכון הגרסה למערכת ההפעלה החדשה שלה, iOS 18.1, לכל משתמשי האייפון, כשהעדכון צפוי להגיע למשתמשים בעוד מספר שבועות. בינתיים, תהליך הבדיקות נמשך, וכעת זמינה גרסת הבטא השישית של iOS 18.1 למפתחים, שמגיעה כשבועיים לאחר הבטא הקודמת ומיועדת לבדיקות בקרב מפתחים לפני השקה רחבה יותר.
גרסת iOS 18.1 כוללת את התכונות הראשוניות של פלטפורמת הבינה המלאכותית, ה-Apple Intelligence, כולל כלים חדשים לכתיבה, כגון שכתוב, הגהה וסיכום טקסטים. בנוסף, סירי קיבלה עיצוב חדש לחלוטין, עם אפשרות להקליד את השאילתות במקום דיבור. אפליקציית המייל זכתה לעדכונים כגון סיכומי הודעות, סידור לפי עדיפות, ותגובות חכמות.
אחת התוספות החדשות והמרשימות ביותר היא מצב Focus חדש בשם "Reduce Interruptions", שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לסנן התראות ולהציג רק את אלו החשובות ביותר בזמן אמת. בנוסף, באפליקציית התמונות נוספה פונקציה בשם "Clean Up", המאפשרת להסיר אובייקטים לא רצויים מהתמונות. כזכור, בגרסה הקודמת, iOS 18.1 בטא 5, נוספו תכונות נוספות כמו אפשרות להעביר קבצים בין אייפון למק, ושינויים במרכז הבקרה ובתכונות המצלמה של האייפון 16.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה