דיגיטל וטק

אפל משדרגת: אלו הפיצ'רים החדשים שיגיעו לאייפון בקרוב

iOS 18.1 בגרסת הבטא החמישית במספר מביאה שיפורים משמעותיים למשתמשי האייפון, עם תמיכה בגרירה ושחרור במצב שיקוף, עדכונים במרכז הבקרה וכלים חכמים חדשים. משתמשי הבטא כבר מתחילים להרגיש את השדרוגים, ומתי העדכון יגיע למשתמשים?
רפאל בן זקרי |  3
iOS 18 (צילום Shutterstock)
אפל שחררה גרסת בטא של העדכון הבא למערכת ההפעלה שלה לאייפונים, iOS 18.1 בטא 5, עם שורה של שיפורים ותכונות חדשות למשתמשי האייפון. מלבד האופציה להקלטת שיחות, הגרסה החדשה כוללת עדכונים משמעותיים כמו תמיכה בגרירה ושחרור במצב שיקוף, שיפורים במרכז הבקרה, וכלים חכמים נוספים באפליקציות שונות. אלו רק חלק מהחידושים שמגיעים עם העדכון, המיועד למשתמשים שנמצאים בגרסת הבטא של iOS 18.
התכונה הגדולה ביותר היא תמיכה בגרירה ושחרור בשיקוף מסך האייפון. שיקוף האייפון הושק יחד עם iOS 18 ו-macOS Sequoia, אך כעת התווספה האפשרות לגרור ולשחרר תוכן בין המכשירים. לדוגמה, ניתן לגרור תמונה מדפדפן באייפון ישירות לשולחן העבודה במק. באותה דרך, אפשר לגרור תמונה משולחן העבודה ולהכניס אותה ישירות להערה או לפרויקט ב-LumaFusion. כל הפעולות פועלות בצורה חלקה וממשיכות להדגים את יכולות השילוב של אפל בין המכשירים שלה.
בנוסף, iOS 18.1 בטא 5 מאפשרת לאפס את פריסת מרכז הבקרה לברירות מחדל. עד כה, התאמה אישית של מרכז הבקרה הייתה יכולה להיות מבלבלת ומסורבלת, אך כעת ניתן בלחיצה אחת להחזיר את מרכז הבקרה למצבו המקורי.
עוד שינוי חשוב הוא האפשרות להשתמש במצלמת הסלפי דרך כפתור Camera Control באייפון 16, שהיה מוגבל עד כה למצלמות האחוריות בלבד. בנוסף, אפל הוסיפה אפשרות גישה מהירה לכלי הכתיבה החכמים של אפל באפליקציית ההערות, מה שמקל על השימוש בכלים אלו ישירות מתוך סרגל הכלים של האפליקציה; וכן שיפורים נוספים כמו קיצורי דרך חדשים ועדכוני כפתורים במרכז הבקרה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אווו
    בן 6 מחפש עבודה ככתב 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בהלם, הפתיעו אותי… איזה כתבה מפורטת ומעניינת…
    סגור
  • 1.
    רק לי זה נשמע כמו שטויות או שום דבר שמרגש באמת?
    סטיב 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין כבר מה לחדש בסלולאר
    סגור
  • לא מבין מה שונה
    אבי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין מה שונה חחח
    סגור