דיגיטל וטק

תקלה עולמית באייפון 16? זו הבעיה שעליה המשתמשים מדווחים

משתמשי iPhone 16 Pro ו-Pro Max מתלוננים על בעיות במגע של מסך המכשיר, כשהמכשיר מתעלם ממגע וגלילה של המשתמש. למרות המחיר הגבוה של המכשיר, נראה כי מדובר בתקלת תוכנה שצפויה להיפתר בעדכון iOS, ולא בפגם חומרה. האם אפל תצליח לתקן את הבעיה בזמן?
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 16 (צילום Apple)
זמן קצר בלבד לאחר שהגיע למשתמשים בארצות הברית, בעיות במסך המגע של מכשירי האייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס החלו לצוץ, וגורמות למשתמשים רבים להתלונן על כך שהמכשיר לא מגיב למגע ולגלילה. התופעה מתסכלת במיוחד לאור העלות הגבוהה של המכשירים, שנמכרים במחיר התחלתי של 999 דולר, כאשר המשתמשים מדווחים על עיכובים בתגובה או חוסר תגובה של המסך, מה שמעיב על חוויית השימוש.
החדשות הטובות הן שהבעיה נראית כתקלת תוכנה ולא כחומרה פגומה, מה שעשוי להקל על הפתרון. עדכון תוכנה צפוי לפתור את הבעיה ללא צורך בהחלפת המכשיר באחד חדש, דבר שהיה עשוי להיות יקר ומסורבל. חלק מהמשתמשים הצביעו על כך שהבעיה מתרחשת בעיקר כאשר המגע מתבצע באזור הסמוך לכפתור השליטה במצלמה, מה שעשוי להיות קשור לטעויות בזיהוי המגע של המערכת.
בעיה נוספת שעלולה לגרום לבעיה היא שינוי בעיצוב המכשיר – השוליים הצרים יותר של המסך במכשירי האייפון 16 פרו, מה שעשוי לגרום למערכת לדחות מגע שנחשב בטעות לבלתי מכוון.
כמענה לבעיה, משתמשים שונים המליצו להשתמש בכיסוי למכשיר כדי למנוע מגע לא רצוי באזורי המסך הרגישים. כדי לפתור את הבעיה באופן מלא, יש לקוות שאפל תשחרר בקרוב עדכון iOS שיפתור את התקלות במגע ויחזיר את המכשירים לתפקוד תקין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפל..
    החכם מכל שאזאם 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי לאחרונה הייתה לסמסונג בעיה כגון זאת? לא הייתה. אבל אצל אפל פה הוואצפ קורס פה הטלפון החדש במחיר משכון דירה קורס מה יהיה אפל אה? סמסונג משאירה לכם אבל ואצבע שלישית
    סגור