בארץ

דוגמנית בישראל שהתעללה בכלב: הצעירה מרמת גן פעלה לפקודת האיראנים

לאחר שחשפו משטרת ישראל והשב"כ כי נעצרו שני גבר ואישה מרמת גן בחשד למגעים עם גורמים איראניים וביצוע פעולות טרור, כעת נחשפים פרטים מעניינים על הצעירה בת ה-18 שנעצרה, אנה ברנשטיין
מערכת ice | 
זנות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרשה מטלטלת נחשפה לאחרונה על ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל. במסגרת הפרשה, נעצרו שני אזרחים ישראליים, גבר ואישה תושבי רמת גן, בחשד לקשירת קשר עם סוכן זר ממדינת אויב, ואף שגויסו לביצוע מספר משימות, שאחת מהן היא רצח של דמות מוכרת בישראל.
שירות הביטחון הכללי (שב”כ) ויחידת להב 433 במשטרת ישראל חשפו לאחרונה את התשתית המודיעינית האיראנית שנועדה לגייס אזרחים ישראלים לפעולות טרור. במהלך הפעולה נעצרו השניים, ולדיסלב ויקטורסון ואנה ברנשטיין, שנחשדו בקשרים עם גורם איראני ברשתות החברתיות.
היום (שלישי) פורסם ב"ישראל היום" כי למרבה ההפתעה הצעירה שנעצרה, אנה ברנשטיין, היא דוגמנית בת 18 אשר מיוצגת על ידי סוכנות אימג ומחזיקה בחשבון אינסטגרם שלו יש מעל 16 אלף עוקבים. 
אותה ברנשטיין נחשפה על ידי דניאל עמרם עוד לפני שפורסמה הפרשה המטלטלת, בהקשר אחר. עמרם פרסם סרטון שצילמה אותה אנה ברנשטיין, בו היא צוחקת על הכלבה שלה, שמפרכסת לאחר שאכלה עוגיית חשיש שנתנה לה אותה אנה ברנשטיין.

בין היתר כתב עמרם בחשיפתו: "לפני חודשיים העלנו סרטון בו נראתה אנה מצלמת וצוחקת על הכלבה שלה שמפרכסת לאחר שהביאו לה לאכול עוגיות חשיש. כשחשפנו אותה הזכרנו גם את הבן זוג שלה שמואשם באונס קטינות בנות 12-14 בדיזינגוף".
 
"מדהים שכל זה לא הספיק כדי לעצור את אותם, היום הם נעצרו לאחר שנתפסו משתפים פעולה עם האיראנים על ידי הקמת ״תא טרור״..." הוסיף עמרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה