רכב

בולען עצום נפער בכביש המרכזי: סכנה חמורה לנהגים בישראל

בולען עצום נפער בכביש 4622, ביציאה מקרית אונו, לכיוון צומת סביון. שוטרים שהגיעו למקום חסמו את הכביש בעקבות הסכנה הגדולה לנהגים
מערכת ice | 
בולען בכביש 4622 (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל הודיעה הערב (רביעי) כי בולען עצום נפער בכביש 4622, ביציאה מקרית אונו, לכיוון צומת סביון, בעקבותיו הגיעו השוטרים למקום וחסמו את הכביש לתנועה, כאשר ישנה סכנה שלא יפערו עוד בולענים כאלה באזור.
בהודעה הרשמית של משטרת ישראל נכתב כי "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח בגין בולען בכביש 4622, ביציאה מקרית אונו, לכיוון צומת סביון. שוטרים במקום, הכביש סגור לתנועה וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות".
כידוע, לאחרונה ישנה תופעה מדאיגה של בולענים בגוש דן בכלל ובעיר בני ברק בפרט, שנראה שמתחילה לשלם את המחיר של ההזנחה שם, כמו גם העבודות שמתקיימות בסביבה. רק בחודש ינואר הנוכחי, נפער בולען שלישי במספר, ברחוב אבן גבירול 10 כאשר הסיבה לכך כנראה נעוצה בעבודות באתר בנייה סמוך.
הנזקים כבר כאן, כאשר רכב אחד כבר נפל כמה מטרים אל תוך האדמה, עמוד חשמל שהיה בדרך נותק וגרם להפסקת חשמל והבניין באבן גבירול 12 פונה מכל יושביו בשל הסכנה.
הבולען האחרון שהתגלה, מבין החמישה רק בחודשיים האחרונים בעיר, היה ברחוב הרצוג, בסמוך לתחנת הרכבת של רכבת הקלה בז'בוטינסקי. על פי דה מרקר הבולענים הנוספים נפתחו ברחובות השומר, חולדה נביאה 11, י.ל. אורליאן וברחוב שחל בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה