שיווק ופרסום

מותג איתי ברנדס יוצא מהאונליין: זה המהלך המסקרן שמתחיל

מותג אופנת הבייסיק של סלבס ישראל: ITAY BRANDS פותח חנות פופ אפ חדשה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, אחרי הצלחת חנות הפופ אפ הקודמת שנפתחה לפני חודשיים ברמת אביב
מערכת ice | 
פופ אפ של המותג איתי ברנדס (צילום שי פרנקו)
מותג אופנת הבייסיק הישראלי ITAY BRANDS (איתי ברנדס) הפופולרי בקרב הסלבס ואושיות האופנה, יוצא מהאונליין ומשיק חנות פופ אפ חדשה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר.
במרץ האחרון המותג איתי ברנדס השיק את חנות הפופ אפ הראשונה שלו בקניון עופר רמת אביב שהפך להצלחה, עם מאות לקוחות ביום וסיקור תקשורתי נרחב. לאחר הביקוש הרב, בעלי המותג החליטו להרחיב את פעילותם ולהקים גם חנות פופ אפ גם בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

חנות הפופ אפ תפעל החל מה–1 ליוני בקומת המסחר התחתונה בקניון. החנות תציע מגוון רחב של פריטים מקולקציית הקיץ החדשה לנשים וגברים, במחירים החל מ-60 שקלים לפריט ועד 300 שקלים.
החנות החדשה של איתי ברנדס תשיק את המותג ״ערה״ בשיתוף אושיית הרשת והדוגמנית לירן כוהנר - מותג בת שיופיע באתר ויציג אופנה גבוהה יותר, בנוסף לפרטי הבייסיק הקיימים. בהמשך, המותג גם יציע לראשונה קולקציית ילדים, אקססוריז, משקפי שמש ועוד.
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "בהמשך למדיניות הקניון הגדול אנו נמשיך להביא חנויות פופ -אפ חווייתיות של מותגים נחשקים ומובילים מהארץ ומהעולם, במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ועל מנת לשמור את הקניון הגדול כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ". 
בעלי המותג איתי ויעל ארביב: ״אנו שמחים ונרגשים לצאת שוב אל מחוץ לכותלי האונליין ולהרחיב את פעילותינו לאחד הקניונים המובילים בישראל לעופר הקניון הגדול בפ״ת, לפגוש מקרוב את הצרכנים שיגיעו להרגיש את הבדים האיכותיים שלנו, בגזרות הכי עדכניות, במחירים הכי נגישים וכמובן - בעיצוב וייצור ישראלי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה