שיווק ופרסום

האלכוהול הישראלי קוטף פרסים: מי זכתה בתחרות בין-לאומית?

מבשלת מלכה הוותיקה מודיעה על השקתו של ג'ין ישראלי ראשון מסוגו עם טוויסט מקומי. לצידו מושקת גם גרסה חדשה ל"מלכה מיושנת", לה איזון הרמוני בין טעמי דגנים, עץ ותפוח
מערכת ice | 
גין מבשלת מלכה (צילום אנטולי מיכאלו)
מבשלת מלכה הוותיקה מודיעה היום (חמישי) על השקתו של ג'ין ישראלי ראשון מסוגו עם טוויסט מקומי. לצידו מושקת גם גרסה חדשה ל"מלכה מיושנת", לה איזון הרמוני בין טעמי דגנים, עץ ותפוח. 
הג'ין החדש של המבשלה זוקק במיוחד מבירת קראפט מקומית, מלכה בהירה, ולאחרונה הוא זכה במדליית זהב במקום הראשון בתחרות בין-לאומית בשם WORLD GIN AWARDS שבחנה את הג'ינים הישראליים הטובים ביותר בקטגוריית ג'ין מודרני.
לג'ין כאמור טוויסט מודרני וטעמו כולל שילוב עשבי תיבול ותבלינים מקומיים כמו מלפפון בלדי ויסמין, בשילוב ערער ואנג'ליקה. התבלין המנצח בתערובת הוא המסטיקא (שרף) - תבלין נדיר ויקר שמזוהה עם תרבות יוון וטורקיה, ונמצא גם בגליל בסמוך למבשלה. מחיר הג'ין הוא 199 שקל ל-700 מ"ל.
לצד הג'ין, המבשלה משיקה את "מלכה מיושנת" שהתחילה את דרכה בתור "מלכה מזוקקת". לבירה טעמי אלון עמוקים, וניל וריח עמוק של החביות. מחירו של התזקיק המיושן הוא 220 שקלים ל-700 מ"ל. נציין כי גם הג'ין וגם הבירה הם כשרים. לג'ין 43.5% אלכוהול ולבירה 44% אלכוהול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה