שיווק ופרסום

קמפיין תדמיתי בהשקעה של 3.5 מיליון שקל לחברת הנדל"ן

לאחר שעשתה תהליך מיתוג מחדש שכלל שינוי לוגו, חברת פרשקובסקי עולה בקמפיין תדמיתי באמצעות משרד הפרסום PARAZAR שיספר את סיפורה של החברה שהחל לפני ארבעה דורות
מערכת ice | 
פרויקט מילניה של פרשקובסקי (צילום ויופונט)
חברת הנדל"ן פרשקובסקי עולה בקמפיין תדמיתי בהשקעה כספית של 3.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום PARAZAR. הקמפיין יספר את סיפורה של החברה ויעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית ומקומית, שילוט חוצות ובדיגיטל.
לאחר שהחברה עשתה תהליך מיתוג מחדש שכלל שינוי לוגו, שפה פרסומית ונראות ואתר חדש, פרשקובסקי עולה כעת בקמפיין פרסומי תדמיתי אשר יספר את הסיפור, הייחוד והערכים של החברה.
הקמפיין יספר את הדרך של חברת פרשקובסקי שהחלה לפני ארבעה דורות, כשארנון ועדנה פרשקובסקי, זוג חקלאים, החליטו לפנות לעסקי הבנייה. החברה המשפחתית הקטנה התבססה לאורך השנים, התפתחה וצמחה עד שהפכה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל הנסחרות בבורסה בתל אביב.

לדברי החברה הקמפיין ישים דגש על הערכים של פרשקובסקי: מידה של שמרנות שעובדת למען הלקוחות, משפחה שורשית מבוני הארץ, מגורים, משרדים ומסחר בכל הארץ, יושרה ודיאלוג בגובה העיניים.
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "לאחר תהליך המיתוג מחדש הנרחב של החברה היה חשוב לנו לעלות בקמפיין תדמיתי שיספר את הסיפור והדרך של פרשקובסקי, מחברה משפחתית שהפכה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. הקמפיין החדש ידגיש את הערכים של החברה והבידול שלה אל מול המתחרים, תחת הנראות והשפה הפרסומית החדשה של פרשקובסקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה