שיווק ופרסום

אור שפיץ מתרגשת: זה מה שקרה במפגש עם נערים בעלי צרכים מיוחדים

אור שפיץ, בעלת הבייקרי המפורסם שנושא את שמה, הגיעה לראשונה למרכז 'עדי ירושלים' לנוער בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, לחגוג עם החניכים במקום את חג החנוכה. שפיץ התרגשה במיוחד במפגש עם נער אחד מיוחד 
מערכת ice | 
אור שפיץ וצוות עדי ירושלים (צילום עדי ירושלים)
אור שפיץ, בעלת הבייקרי המפורסם שנושא את שמה, הגיעה הבוקר (שני) לראשונה למרכז 'עדי ירושלים', לחגוג עם החניכים במקום את חג החנוכה. מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי, והצוות במקום, קיבלו את פני הקונדיטורית הצעירה.
שפיץ (25), הידועה בעוגות ובקינוחים הייחודיים שלה, ומתחזקת מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, התכבדה בקישוט מאפה ייחודי לחנוכה, שנאפה והותאם במיוחד לצרכי החניכים במקום המתמודדים עם בעיות רפואיות מורכבות, והיווה תחליף ראוי וטעים לסופגניות המסורתיות. על האפייה היה אמון השף של עדי ירושלים שי מדלסי, ששילב כוחות יחד עם אושיית האפייה כדי ליצור את המאפה המושלם. 
רגע מרגש במיוחד נרשם, כאשר רפאל אנקווה בן ה-10, תלמיד בית הספר המיוחד בעדי ירושלים, המתמודד עם תסמונת גנטית נדירה במינה, העניק לאור שפיץ זר פרחים בשם כלל החניכים ואנשי הצוות במרכז השיקומי-טיפולי של עדי ירושלים, כאות תודה על ביקורה והשתתפותה של האופה הצעירה במקום, בתמורה זכה רפאל לנשיקה וחיבוק. לקראת סיום האירוע נערכה מסיבת חנוכה עליזה בהשתתפות כלל הנוכחים.
בתום הביקור, חתמה אור בספר האורחים תחת הכותרת: "צוות של צדיקים", והוסיפה בהתפעמות: "תמשיכו לעשות עבודת קודש, לשמור על אנרגיה חיובית, שמחת חיים שלא מובנת מאליה, צדיקות וצדיקים אמיתיים, את כל השאר נראה שיש. אוהבת המון והמון ורוד".
אור שפיץ זכורה כמי שהגיעה למקום החמישי גמר בתוכנית הריאליטי אפייה "בייקאוף” וכמי שמעבירה סדנאות אפייה של עוגות וקינוחים. סימן ההיכר שלה הוא הצבע הוורוד שנוכח בכל מאפיה וכן בחלל חנות הבייקרי שלה בת"א, המהווה אבן שואבת ללקוחות מכל רחבי המדינה. 
מרכז עדי ירושלים מעניק קשת רחבה של שירותים מגוונים הניתנים על ידי אנשי צוות בכיר ומוביל בתחומו, ומספק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לכ-200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה