שיווק ופרסום

החברה הישראלית בדרך למונדיאל? גייסה את כוכב נבחרת אנגליה

Fiverr הישראלית משתפת פעולה עם כוכב הכדורגל האנגלי, שחקן ארסנל ונבחרת אנגליה בוקאיו סאקה, שנכלל בסגל של גארת' סאות'גייט למונדיאל שייפתח בשבוע הבא בקטאר
מערכת ice | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
חברת Fiverr הודיעה היום (רביעי) על שותפות עם כוכב ארסנל, מוליכת הפרמייר ליג האנגלית, בוקאיו סאקה, שנבחר לשחקן השנה באנגליה וישתף פעולה עם החברה בקמפיין שמטרתו לסייע ליצור שוויון הזדמנויות לכל אדם מכל רקע וכן להגביר את פעילותה של Fiverr במאבק מול אתגרי הכללה וגיוון בעולם העסקי.
לאחר הפסדה של נבחרת אנגליה בגמר יורו 2020 בדו קרב פנדלים לאיטליה, ספגו סאקה ושחקנים אחרים בנבחרת תגובות גזעניות ברשת. בעקבות זאת, הוציא סאקה בקשה פומבית לתמיכה במאבק בגזענות, אשר הפכה אותו לפנים של המאבק באפליה. פייבר, הדוגלת בשוויון הזדמנויות, החליטה להרים את הכפפה, ורגע לפני שריקת הפתיחה של מונדיאל 2020, הכריזה על שיתוף הפעולה עם הכוכב, במטרה להיאבק יחדיו בגזענות ולסייע במתן שוויון הזדמנויות לאזרחים שונים ברחבי בריטניה.
בשלב הראשון של השותפות תפרסם Fiverr תוכן וידאו בכיכובו של סאקה, בו יספר הכדורגלן על שאיפותיו לשוויון והכללה, לצד עדויות של בעלי עסקים שיספרו כיצד השתמשו ב-Fiverr כדי לבנות את העסק שלהם. בחודשים הקרובים תמשיך Fiverr לשתף פעולה סאקה, ולתמוך בארגון החברתי החדש שהוא מקים. סאקה יעבוד בצורה הדוקה עם קהילת הפרילנסרים של Fiverr במטרה לבסס את זהות המותג החברתי שלו.

בוקאיו סאקה (באדיבות פייבר)
בוקאיו סאקה התייחס לשיתוף הפעולה ואמר: "בעולם של היום אין מקום לאפליה. Fiverr היא חברה שיוצרת באופן עקבי הזדמנויות לאנשים מכל הרקעים. היא מאפשרת להם לבנות את עסקיהם ואת קריירות הפרילנס שלהם ובכך להפוך את חלומותיהם למציאות. אפליה אינה מתקיימת רק על מגרש הכדורגל. אני מאמין שמצאתי ב-Fiverr חברה שערכיה זהים לאלו שלי ושהיא מעוניינת כמוני להשמיע בקול רם מסרים בנוגע לשוויון, הכללה וגיוון. אני מקווה שבעזרת שותפות זו אוכל לעודד עוד אנשים לצבור ביטחון ולבנות לעצמם עתיד טוב יותר".
בוקי אדדפו, מנהל אזור בריטניה ב-Fiverr: "בוקאיו סאקה הוא השראה. לא רק שהוא אתלט ברמה עולמית, הוא גם קול בולט במאבק נגד אפליה ואנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה איתו. במהלך החודשים הקרובים נסייע לבוקאיו לבנות תוכנית להמשך מאבקו המבורך בחוסר השוויון. מטרתנו ב-Fiverr היא ליצור הזדמנויות לכל מי שמעוניין לבנות עסק משלו, ליצור מותג משלו ולהגשים את שאיפותיו- ללא קשר לגיל, מין, מוצא ורקע סוציו-אקונומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה