השוק

פייבר הצליחה לעמוד בציפיות, והמשקיעים מופתעים

החברה הישראלית החלוצה בתחום תיווך הפרילאנסרים ברשת הצליחה להגדיל את ההכנסות ולצמצם את ההפסדים למרות המצב בשוק – והמניה זינקה ביותר מ-10%

יאיר מור | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
מניית פייבר מזנקת במסחר המוקדם בארה"ב בכמעט 6%, לאחר שבסיום יום המסחר בבורסת ניו-יורק אתמול כבר רשמה עלייה מכובדת של כמעט 4%, בזמן שהמדדים המרכזיים דווקא רושמים ירידות קלות. הסיבה לכך היא ככל הנראה הדו"ח הרבעוני שלה, שפורסם הבוקר (רביעי) והפתיע את המשקיעים לטובה.
בניגוד לחברות הייטק רבות אחרות לאחרונה, פייבר הצליחה לעמוד בציפיות גם של עצמה וגם של המשקיעים, ורשמה הכנסות בטווח הגבוה של הציפיות – 82.5 מיליון דולר, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל לפני שנה; מספר המשתמשים שרכשו שירותים דרך האתר עלה ב-3% ל-4.2 מיליון; סכום ההזמנות הממוצע לכל מזמין זינק ב-12% ל-262 דולר; החברה הצליחה לרשום שולי רווח גבוהים מאוד של 81.1% - אמנם פחות מ-83.3% לפני שנה, אך עדיין שיעור גבוה מאוד; ה-EBITDA המתואם ירד ב-9.5% ל-6.6 מיליון דולר; ובשורה התחתונה היא רשמה הפסד של 11.4 מיליון דולר הפסד נקי – מספר שאולי לא נשמע טוב, אך מהווה שיפור בשיעור דו-ספרתי לעומת 14.3 מיליון דולר הפסד נקי לפני שנה. הרווח למניה (נתון שלפי מיטב המסורת מתמקדים בגרסת ה-Non-GAAP שלו, בעוד כל יתר הנתונים הם לפי GAAP) היה 21 סנט.
ברבעון הנוכחי צופה החברה המשך של המגמה, הכנסות בגובה של כ-80 עד 86 מיליון דולר, המהווים גידול של עד 8%, ו-EBITDA מותאם של 7-8 מיליון דולר. לשנה כולה צופה החברה זינוק של 12%-14% בהכנסות ל-334-340 מיליון דולרו-EBITDA מותאם של 22-23 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה