עסקי ספורט

כוכב נבחרת אנגליה מציע לכדורגלנים במונדיאל: "צאו מהארון"

כחלק מהמחאה הגוברת כנגד קיום המונדיאל בקטאר לחלוץ נבחרת אנגליה לשעבר, גארי ליניקר, יש פתרון יצירתי. לדעתו, על שחקני כדורגל בכירים, הנמצאים בארון, להכריז כי הם יוצאים ממנו
מערכת ice | 
גארי ליניקר (צילום ויקיפדיה)
המונדיאל ייפתח בחודש הבא בקטאר והמחאה כנגד האירוח שלה בשיאה. בין אם מדובר על מחאתה השקטה של הומל, חברת ההלבשה של נבחרת דנמרק, אשר חשפה את המדים למונדיאל בה סמלי דנמרק והחברה כמעט ולא נראים לעין. ובין אם מדובר על מחאתו של מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק, שאמר "זו בושה שהגביע העולמי הזה לא יהיה שייך לאוהדים. יש לי הרבה מכרים שהיו רוצים לנסוע, אבל הם לא יכולים להרשות את זה לעצמם כספית, וחלק לא יכולים לנסוע לשם בגלל היחס לקהילת הלהט"בים".
כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, גארי ליניקר, התראיין למירור בראיון שפורסם אתמול וסיפק מספר אמירות כיצד לדעתו ניתן יהיה להתמודד עם יחסה של קטאר לקהילת הלהט"ב. "זה יכול להיות נהדר אם אחד או שניים מהם יצאו מהארון במהלך המונדיאל. זה יהיה מדהים" – כך הוא הציע מתוך ידיעה שישנם מספר שחקנים בכירים שהינם בארון ואמורים לשחק בטורניר.

"אני יודע כעובדה שחלק מהם היו מאוד קרובים והרהרו על כך. יש זוג (שחקנים) שאני מכיר, אבל כמובן שזה ללא ממקומי לומר מי הם" – סיפר כי אפילו יש זוג שחקנים, אך לא ברור אם מדובר בשחקנים באותה הקבוצה או לא. לטענתו, לא מדובר על שחקן או שניים, אלא ישנם לא מעט שחקני פריימרליג שהינם בארון ואף חיים בשקר – "מכיוון שיש רבים, כמובן, הרבה מהשחקנים חיים חיי שקר". נראה כי הוא מתכוון שישנם שחקנים נשואים שבעצם הינם הומואים.
בעוד ליניקר מודה כי הסיבה שאינם יוצאים מהארון נובעת מ"פחד. פחד מהלא נודע, אני מניח. ככל הנראה מה יחשבו חבריהם לקבוצה", ואז הצהיר כי הדבר לא משנה כי לא מדובר בסוד בתוך חדר ההלבשה - "למרות שהם כנראה יודעים". באמירתו זו הוא בעצם "זורק לפח" את הטענה הרווחת שלשחקנים יש פחד לצאת מהארון כי אינם כיצד יקבלו אותם בחדר ההלבשה.
גם מתגובת הקהל הוא טוען שלאותם שחקנים לא צריך להיות חשש – "אני חושב שראינו שעד כה התגובות הן חיוביות מאוד". ליניקר התייחס לשחקנים ברחבי העולם וגם באנגליה שיצאו מהארון. לדוגמה, שחקנה של בלקפול מהצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה בטיבה) ג'ייק דניאלס יצא מהארון במאי האחרון והתגובות היו חיובית בעיקרן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה