עסקי ספורט

טסים למונדיאל בקטאר? זו החברה הראשונה שמציעה חבילות סלולר

בשורה לטסים למונדיאל: HOT mobile תהיה הראשונה להציע חבילות סלולר אטרקטיביות לנוסעים לקטאר
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
חברת HOT mobile, משיקה לרגל המונדיאל מגוון חבילות סלולר ייחודיות הכוללות גם גלישה במהירות 5G.  HOT mobile הופכת להיות חברת הסלולר הראשונה בישראל עם הצעת הערך הרחבה והמשתלמת ביותר מבין חברות הסלולר.
לפי הערכות, עשרות אלפי ישראלים צפויים לפקוד את העיר דוחא, בירת קטאר לרגל המונדיאל. בתוך כך, החל מחודש נובמבר, HOT mobile תציע חבילות תקשורת אטרקטיביות אשר יאפשרו לישראלים המבקרים במונדיאל לצפות בחוויה יוצאת דופן ולשתף את המשפחה והחברים באמצעות גלישת אינטרנט אטרקטיבית ומהירה גם בדור 5!

בין החבילות :
חבילה יומית הכוללת 3GB גלישה בעלות של 49 שקל ליום
חבילת גלישה הכוללת 5GB החל מ-189 שקל
15GBעם 100 דקות שיחה ו-100 הודעות SMS + גלישה חופשית באפליקציות מובחרות Snapchat, Waze, WhatsApp, Instagram, Facebook החל מ- 239 שקל
50GB עם 200 דקות שיחה ו-200 הודעות SMS + גלישה חופשית באפליקציות מובחרות Snapchat, Waze, WhatsApp, Instagram, Facebook ב-299 שקל
לכל החבילות האלו ניתן לחבר חבילה נוספת לבן משפחה הכוללת 5GB רק ב 49 שקל
מחברת HOT mobile נמסר: "המונדיאל הוא אחד מרגעי השיא באירועי הספורט העולמיים ואנו צופים שעשרות אלפי ישראליים יפקדו את קטאר, ועל כן אנו שמחים להציע ללקוחותינו את ההצעות הטובות ביותר בשוק שיתנו מענה לצרכי התקשורת שלהם בכל מקום. כפי שהיינו הראשונים להציע חבילות גלישה לאמירויות ולחצי האי סיני ומצרים, אנו ממשיכים  לתת ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר בקטאר הכוללת אינטרנט מהיר במחיר אטרקטיבי וחווית סלולר מעולה". לקוחות HOT mobile המעוניינים להצטרף למבצע, יוכלו לבצע זאת דרך אתר האינטרנט של החברה או דרך מוקד שירות הטלפוני של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה