תקשורת ומדיה

נטלי דדון זועמת: "לא גרמניה 1939, ירושלים 2022"

הדוגמנית נטלי דדון הגיבה לאירועי האלימות הקשים והפרות הסדר ברחבי ירושלים במהלך הלילה, תוך התמקדות בנסיון הלינץ' במשפחה היהודית בבית חנינא וירי זיקוקים לעבר גבר חרדי מבוגר: "אין לי מושג אפילו איך להסביר עד כמה המשילות שלנו אבדה"
מערכת ice |  7
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
אירועי האלימות הקשים שהציפו הלילה (בין רביעי לחמישי) את ירושלים גורמים לסערה גם ברשתות החברתיות, זאת לאחר הפרות סדר רבות שכללו גם ירי זיקוקים על עוברי אורח יהודים במרכז העיר, התפרעויות במזרח העיר וכמו כן, גם נסיון לינץ' במשפחה יהודית בשכונת בית חנינא הערבית, הצמודה לשכונת פסגת זאב היהודית.
על רקע אירועי הלילה הקשים, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה נטלי דדון, שכבר מזמן הפכה לכוכבת רשת שלא מפחדת לחוות את דעתה בנושאים רבים, כולל נושאים ביטחוניים, העלתה תחילה תמונה של מפת בית חנינא וכתבה על נסיון הלינץ' במשפחה כך: "משפחה עם שלושה ילדים עברה נסיון לינץ׳ וחולצה, זה לא קרה אי שם בעומק הגזרה, זה ממש צמוד לירושלים, זה לא איזה מקום שכוח אל, זה ממש ליד פסגת זאב. אין לי מושג אפילו איך להסביר עד כמה המשילות שלנו אבדה".
 
בהמשך, דדון העלתה גם סרטון של ירי זיקוקים על עובר אורח חרדי מבוגר, שמנסה להימלט מירי הזיקוקים הכבד לעברו, כאשר על כך כתבה הדוגמנית: "לא גרמניה, ברלין 1939 - ישראל, ירושלים 2022!". 
 
כזכור, גם חבר הכנסת איתמר בן גביר מטעם מפלגת עוצמה יהודית בסיעת הציונות הדתית הגיב לאירועי הלילה בעיר הבירה ואף הגדיל לעשות ודרש לאפשר לכוחות הביטחון ירי חי במתפרעים במזרח ירושלים במסגרת פנייה לשר לביטחון פנים, עמר בר לב: "מדוע אינך מאפשר לשוטרים שלנו לפתוח באש חיה לעבר מאות מחבלים שמנסים לרצוח אותם ברגעים אלו בירושלים? עד מתי תפקיר את חייהם ואת חיינו?".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נטלי דדון
    איצקו 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זאת?
    סגור
  • 6.
    האשמת הקורבן
    דניאל 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטלי הדוגמנית, זאת האשמת הקורבן. תחשבי על זה רגע. לא מעודד ולא מצדיק אלימות, אבל האנשים האלה הם קורבן של הפליה ואיום תמידי על מקום מגוריהם. את מדברת ממקום של כוח וחיים פרוילגיים. על מה את כועסת בכלל? שהערבים במזרח ירושלים לא נחמדים ולא מתנהגים יפה? #metoo של פלסטינים יעזור לך להבין?
    סגור
  • 5.
    ערוצי התקשורת
    צפוני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכבוד וההערכה מגיעים לך בזכות האומץ לעמוד מול התקשורת היהודית, ולהביע עמדות שצורמות להם באוזניים, בתקווה שלא יוטלו עלייך מגבלות בעיסוקך בטלוויזיה.
    סגור
  • 4.
    נטלי דדון
    יוכי 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה את הכאב הוא לא רק אצלך, אך לא מבינה איך הצלחת להכניס את גרמניה 1939 לירושליים 2022. הגזמת, אבל לגמריי. בוקר טוב לך אישה לא חכמה....
    סגור
  • 3.
    נטלי דדון
    יוכי 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה את הכאב הוא לא רק אצלך, אך לא מבינה איך הצלחת להכניס את גרמניה 1939 לירושליים 2022. הגזמת, אבל לגמריי. בוקר טוב לך אישה לא חכמה....
    סגור
  • 2.
    אין מה לעשות, אי אפשר לכבוש עם
    נוצרי אדוק 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חושבים אפשר לנשל את העם הפלסטיני מארצו? אל תחשבו שלא תתקלו בהתנגדות. לא מצדיק אבל מבין.
    סגור
  • 1.
    נטלי מה ?
    נחמה 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא חתיכה אבלחסר לה חלק חשוב: לב. אולי גם תבונה.אנשים נאנקים תחת מגף ואיומי רובה הפורצים אל ביתם. ילדיהם מתים מפחד. היא מצפה שישתפו עם זה פעולה?
    סגור