ויראלי

נטלי דדון שוב תוקפת את בלה חדיד: "אנשים בלי מוח"

הדוגמנית הישראלית הגיבה בתקיפות למסר של הדוגמנית הפרו פלסטינית שיצאה נגד אמירותיו של קניה ווסט המטיפות להרג יהודים: "מין הראוי שהגמל יביט על דבשתו והדבשת שלך ושל משפחתך מלאת שנאת יהודים, לדוגמא אבא שלך שרק לפני שבוע כינה אותנו נאצים והשווה אותנו להיטלר, אולי תתחילי בהתנצלות"
מערכת ice |  5
נטלי דדון ובלה חדיד (צילום אינסטגרם נטלי דדון, Georges Biard)
נטלי דדון נגד בלה חדיד טייק 127536291. אשת התקשורת ואושיית הרשת תקפה ללא רחמים את הדוגמנית הבינלאומית ואולי המסבירה הפרו פלסטינית הבולטת כיום בעולם, לאחר שדווקא טענה כי היא נגד אנטישמיות בעקבות דבריו של הראפר קניה ווסט.
חדיד כתבה: "זה מקום מפחיד לחיות בו שבו אפליה או משאלות מוות הן משהו מהיום-יום שלנו, זה מפחיד שרוב האנשים יחלפו על פני משהו כל כך נורא ובלי ידיעתו ימשיכו בחייהם, לגמרי בלי לדעת איך זה יכול להשפיע על בן אדם אחר. אבל יש נקודה שבה כולנו צריכים לדבר. לא משנה מה, יש אנשים שאני אוהבת בעולם, אנשים שהם במקרה יהודים, שמרגישים מפוחדים מהמילים שנעשה בהם שימוש, הם מרגישים ממוקדים, הם מרגישים אי נוחות, והם מרגישים מבולבלים. יש טראומה דורית שמתחדשת".

עוד כתבה: "טראומה דורית של עינויים ונלקחים של אבותיהם, יש ספק בעצמי. אלו הם טריגרים ואני כאן כדי לומר שאם אתה רואה משהו, תגיד משהו. ליקירי היהודים, הקהילות היהודיות ברחבי העולם, אני כאן כדי תגיד שאתה שייך, אתה ראוי וזכותך כאדם היא להיות בחיים. בדיוק כמו כל גזע, דת, צורה או גודל אחרים. להפריד בינינו תהיה הנפילה הגדולה מכולן, אנחנו צריכים לעמוד ביחד תמיד".
על כך הגיבה דדון: "אוי בלה בלהההה, אין לי כח לאנשים בלי מוח! תקשיבי מחבלה של חיזבלה כשאת מעלה סטורי מביך המגנה אנטישמיות מין הראוי שהגמל יביט על דבשתו והדבשת שלך ושל משפחתך מלאת שנאת יהודים, לדוגמא אבא שלך שרק לפני שבוע כינה אותנו נאצים והשווה אותנו להיטלר, אולי תתחילי בהתנצלות על כך שהפצת למליוני אנשים שאנו היהודים עוסקים כאן בטיהור אתני, מה חשבת שפרסום כזה יעשה למצב האנטי3מיות הגואה?".
עוד השיבה: "אולי תתחילי בלהודות שההשפעה של כמויות השקרים שאת מפיצה, החדרת נרטיב שקרי ומומצא על מנת לעורר שנאה כלפינו וסלוגנים כמו ״מהנהר ועד לים״ או כלשונו “בואו נזרוק את כל היהודים לים”, הם לא בדיוק סלוגנים של אהבת חינם, רק שתדעי שהמכתב המתייפייף שלך הוא ההוכחה שכולך טרנדית וחסרת עומק, כי זה טרנדי להיות פרו-פלסטיין, אבל לא טרנדי להיות אנטי3מי, הלוואי שהיית מבינה את הקשר החזק בין שניהם שהובילו להקמת מדינת היהודים, עדיין, הפוסט שלך לא מוחק שנים של הפצת אנטי3מיות ואת הנזקים שאת ומשפחתך גורמים ליהודים".
 
לסיום הסבירה: "להמציא היסטוריה ולטפטף אותה למליונים, להצמד לפייק ניוז ולא להשכיל לעצור וללמוד מיליגרם של אמת אולי עובד בעבור כמה חברות אופנה בעולם שכבר מזמן איבדו ערך בעיניי. להעלות מכתב גינוי כלפי קניה ווסט זה ממש כמעט גרם לי לרוץ ולתת לך חיבוקי אבל איזה מזל שזיכרוני אינו בוגד בי. את הסיוט של היהודים תתחילי בך! גוגל טרנסלייט איט כפרוש לא מבזבזת עליך את שיעורי האנגלית שלי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נטלי לפחות לג'יג'י אין שפתיים מנופחות כמו שיש לך
    ציפי 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את ניראית כמו תחת של בבון
    סגור
  • בלה צ'או. ושלא תעזי לחזור לפה (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נטלי קנאית אובססיבית, את הכי מכוערת מקנאה מכל הדוגמניות
    ציפי 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגוחכת
    סגור
  • תחזרי לבלע, מחבלת (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחחחח פתאום אכפת לה מיהודים?! (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור