ויראלי

נטלי דדון תוקפת את בלה חדיד: "אהבלה, היא השטן"

גל של מתקפות נגד הדוגמנית הבינלאומית לאחר שתקפה את ראש הממשלה החדש, נפתלי בנט. כוכב הריאליטי, כוכבת "בני אור", עדן פינס תקפה: "בחורה הזויה, הזויה"
מערכת ice | 
נטלי דדון ובלה חדיד (צילום אינסטגרם נטלי דדון, Georges Biard)
גל של מתקפות של סלבריטאי ישראל לאחר שבלה חדיד יצאה נגד ראש הממשלה החדש נפתלי בנט. בין הסלבריטאים שתקפו: הדוגמניות עדן פינס ונטלי דדון, כוכב הריאליטי לירון (טילטיל) אורפלי וכוכבת הרשת ליאל אלי.
כזכור, חדיד העלתה  בסטורי ציטוט של בנט בו הוא אומר: "הרגתי המון ערבים בחיים שלי, ואין עם זה שום בעיה" - משפט שצוטט על ידי עיתון "הארץ" ב-2013 ועל ידי חנין זועבי ב-2015 - אלא שלטענת בנט מעולם לא נאמר. יו"ר ימינה הבהיר מספר פעמים בעבר כי הציטוט מבוסס על דברים שאמר בישיבת ממשלה, ובה דיבר על מחבלים ולא ערבים - אך הוא מעולם לא חשף את הציטוט המדויק, כך שהציטוט המזויף ממשיך להיות זה שמופיע שוב ושוב.  "אם אתם יודעים משהו על נתניהו - אתם יודעים (גם) שבנט לא עדיף. זה מצב של הפסד לכל הצדדים המעורבים. אני רק אשאיר את זה פה. זה כמעט בלתי יאמן. בכנות, פשוט עצוב. פשוט מאוד עצוב" הוסיפה חדיד.
הסלבריטאים הישראלים יצאו להגנת בנט ותקפו את בלה חדיד בפוסט של עמוד האינסטגרם "ישראל בידור". אושיית הרשת, ליאל אלי כתבה: "לתבוע לה תתחת על כל השקרים שהיא מפיצה ישלם לה האל",  הדוגמנית  עדן פינס המככבת בימים אלה בסרת הנוער "בני אור"  הוסיפה: "בחורה הזויה, הזויה, הזויה, הזויה". 
כוכבת האח הגדול לשעבר, ירדן אדרי הוסיפה: "היא חייבת לאכול פחמימות החיוורת", פליטה נוספת של האח הגדול, עדן יוחנן התייחסה גם כן: "שתפסיק לנסות לחנך אותנו, שתשחרר מהאובססיה שיש לה אלינו, שתמצא עיסוקים אחרים הפתטית הזאת, מחפשת כותרות יא עלובה". 
כוכב הריאליטי, לירון "טילטיל" אורפלי עקץ: "אני כבר מזמן הבנתי שג'יג'י חדיד היא בסך הכל מגבון לח לנגב איתו את ה..." וצינזר את הסיומת. כוכב הרשת אדיר מיזרחי התייחס: "ככה זה שמשפצים את כל הגוף חוץ מהמוח". ונטלי דדון הגיבה: "יא אהבלה חדיד, מה היא לוקחת אלוהים? היא השטן". 
מלך זילברשלג, כתב הדיגיטל של תאגיד השידור כאן עקץ את שותפו של גדעון סער, אביה של בת זוגו, לממשלה וכתב: "לא הבנתי היא הצביעה לבנט והיא מאוכזבת?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה