תקשורת ומדיה

נטלי דדון נגד 'הארץ': "הגנה על כפויי טובה כמוך"

בעיתון הוותיק הציג הכתב הפרובוקטיבי רוגל אלפר עמדה לפיה היא לא נרצחה אלא נהרגה בעת 'עימות מזוין בו לקחה חלק פעיל' ועל כן הדוגמנית תקפה: "הארץ מוכיח שוב ושוב את ניתוקו מהמציאות הכואבת, חיילת שעומדת במחסום ומונעת ממחבלים, תתי אדם להכנס אל מעבר לקו הירוק ולבצע פיגועים היא לא קורבן תמים?"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון, התפוצצה היום על עיתון הארץ, לאחר שרוגל אלפר טען נגד החיילת שנרצחה בפיגוע במחסום שועפט כי "היא לא הייתה קורבן תמים, אלא נהרגה בעת עימות מזוין בו לקחה חלק פעיל".
דדון כתבה על כך: "עיתון הארץ מוכיח שוב ושוב את ניתוקו מהמציאות הכואבת, חיילת שעומדת במחסום ומונעת ממחבלים, תתי אדם להכנס אל מעבר לקו הירוק ולבצע פיגועים היא לא קורבן תמים? אני רק אשאל שאלה, מי מהם כיוון את נשקו על מנת להרוג? ההורים האלו רק אתמול קברו ילדה אשר הגנה בגופה בין היתר על כפויי טובה כמוך".
 
קודם לכן כתבה: "בוקר טוב לארגוני השמאל שפיזרו שילוט ברחבי הארץ לכבוד בואו של ביידן שאנו עם אחד, שמיהרו לתלות שילוט של דגלי אש"ף, ארגון שאחראי לרצח של כל כך הרבה יהודים...תראו איזה דו קיום אנו בונים כאן, אפילו סמל המגן דוד גורם להם להתחיל לירות על תיירים תמימים ללא שום פחד, אחלה דו קיום".

על פי דיווח כאמור של יענקי פרבר, אליו התייחסה דדון, נכתב כי חמושים פלסטינים ירו אל עבר בבית לחם לאחר שוידיאו ובו תיעוד של סמלים יהודיים הסתובב ברשתות החברתיות והרגיז את הפלסטינים. תיירים פיליפינים הכינו מסיבה במלון והניחו סמלים יהודיים, הקומו העליונות של המלון נפגעו מהירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה