בחירות 2022

לפיד תדרך דיפלומטים זרים נגד בן גביר? "מוזמן לתבוע"

בן גביר טען בראיון לאיילה חסון: "לפיד עובר מדיפלומט לדיפלומט בארצות הברית ומתדרך נגדי – אני עומד מאחורי הדברים, מזמין אותו לתבוע אותי"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
אחרי שבסוף השבוע האחרון שורה של יאיר גולן וגם דיפלומטים מארצות הברית התנגדו לאפשרות שייבחר לכנסת, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, התראיין הערב (מוצ"ש) לתוכנית 'המטה המרכזי' בערוץ 13 בהגשת העיתונאית אילה חסון. 
בהתייחס לדבריו של הסנאטור רוברט מננדז נגדו, האשים בן גביר את רה"מ לפיד, ואמר: "אני קיבלתי מידע שיאיר לפיד עובר מדיפלומט לדיפלומט ואומר להם "תיזהרו, בן גביר הולך להיות בממשלה". זה תקדים חמור: ראש ממשלה שמזמין התערבות של מדינות זרות? ראש ממשלה שהולך לחברי קונגרס?" חסון אמרה לבן גביר: "אתה אומר פה דבר חמור ומשמעותי", ובן גביר השיב: "ואני עומד מאחוריו. יאיר לפיד הלך ממקום למקום, מדיפלומט אחד לדיפלומט אחר ואמר להם 'תיזהרו מממשלה של נתניהו ובן גביר'". 
 
בן גביר התייחס לשלט הבחירות של עוצמה יהודית באיילון, עליו מתנוססות תמונותיהם של איימן עודה, אחמד טיבי ועופר כסיף לצד הברכה מסדר ראש השנה "יהי רצון שיסתלקו אויבינו", ואמר: "השלושה האלה לא צריכים להיות בפרלמנט. אני בעד דמוקרטיה, אבל כשאני נכנס לאולם המליאה, ושומע את כסיף קורא לחיילי צה"ל נאצים, ואת איימן עודה, שכאשר הוא שומע שחייל צה"ל נפגע הוא חוגג, ואחמד טיבי שמסובב את כולנו על האצבע שלו, אז אני אומר, כן, שיסתלקו. השופט עמית פסל את שיקלי – אותם לא פסלו אף פעם".

באשר לחששות אנשי שמאל מהאפשרות שיכהן בתפקיד משפיע בממשלה הבאה, אמר בן גביר: "אני אומר לאותם אנשי שמאל: אני בא לדאוג כדי שיהיה טוב לכולם. גם הילדים שלכם הולכים ברחוב, אם זה ביפו, אם זה בעכו ואם זה בבאר שבע – והמצב הפך להיות מטורף; מטרידים בנות שלנו, מרביצים ליהודים כי הם יהודים, בעכו לא מסתובבים בחוף הים כי הם יהודים. באתי כדי לשנות את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם הפוך
    אריסטו 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד משתמש בשיטות של שימון פרס . כששמיר התארגן לנסוע לארה״ב לפגישות בממשל , שימון מיהר לנסוע כמה ימים לפניו לתדרך את האמריקנים במה להכשיל את יצחק שמיר . כך התנהלו הבולשביקים של מפא״י , חבל שלפיד נוהג באותן שיטות עם האמריקנים (שכלל לא יודעים מי זה בן גביר) ומסית אותם לאיים כביכול על פגיעה ביחסי ישראל -ארה״ב , אם בן גביר ימונה לתפקיד בכיר . הבדיחה היא שלפיד בקושי עשה שלוש שנים בתיכון ובן גביר הוא עורך דין מוסמך ופעיל . מדינה שהכל בה הפוך ואינו בדרך הטבע . בן גביר שר בממשלה ולפיד שוטף מכוניות בתחנת דלק .
    סגור