עסקי ספורט

גבריאל ז'סוס מתקרב לארסנל ויהיה המשתכר הבכיר. כמה ירוויח?

על פי הדיווחים ארסנל הסכימה לשלם 45 מיליון ליש"ט כדי להחתים את חלוץ מנצ'סטר סיטי ונבחרת ברזיל. אם המהלך יתממש כמתוכנן, ז'סוס ירוויח יותר מ-250,000 פאונד לשבוע
מערכת ice | 
גבריאל חסוס (צילום פייסבוק)
לפי דיווחים באנגליה, קבוצת ארסנל מהפרמיירליג הסכימה אמש לעסקת ההחתמה של גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי, בסכום כולל של כ-45 מיליון ליש"ט. אם ההעברה תתבצע, החלוץ הברזילאי יהיה השחקן בעל השכר הגבוה ביותר של המועדון: הוא אמור להרוויח באמירויות שכר של יותר מ-250,000 פאונד בשבוע. חי ישו!
ז'סוס נקשר למעבר לארסנל כבר זמן מה. הוא היה היעד העיקרי של המנג'ר מיקל ארטטה להחליף את אלכסנדר לקאזט, ונראה שהבוס של התותחנים קיבל את האיש שלו עם ההחתמה הצפויה של חלוץ נבחרת ברזיל הצעיר. 
בארסנל ידעו שאם ירצו להחתים שחקנים גדולים, יצטרכו להוציא כסף גדול. זה התאפשר כי באמירויות צמצמו משמעותית את הוצאות השכר שלהם בשנים האחרונות, בעקבות עזיבתם של המגה-מרוויחים מסוט אוזיל, פייר אמריק אובמיאנג ולקאזט במהלך השנים האחרונות.
עוד לפני שמלאו לז'סוס 20 שנה, מנצ'סטר סיטי שילמה עליו סכום העברה עצום של 33 מיליון אירו. זה קרה בינואר 2017, אז הסיטיזנס הודיעו על החתמתו של "טטיניה" בזכות ההתעקשות של המאמן פפ גווארדיולה, שהוכיחה את עצמה. עוד כששיחק בליגות החובבניות של סאו פאולו, ז'סוס, אז בן 13 בסך הכל, הראה טכניקה יוצאת דופן ולא פחד לרגע להתמודד מול שחקנים גדולים ממנו פיזית.
 
ז'סוס צפוי לנסוע ללונדון כדי להשלים את הרפואה שלו ולסדר עניינים פורמליים אחרים בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה