שיווק ופרסום

מלונות הילטון בקמפיין חדש, נחשו עם איזו מפורסמת

פריס הילטון בקמפיין חדש למלונות הילטון, ומסתבר שהיא קשורה אליהם מאוד. בקמפיין החדש מנסה רשת המלונות למקד את החופשה במקום בו אתם ישנים
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)
רשת מלונות הילטון יוצאת במסע פרסום חדש, ומככבת בו האישה המתבקשת ביותר (זה לא קרה עד היום?!). בשבוע שעבר חשף מותג המלונות את סרטון הקמפיין האחרון שלו בכיכובה של לא אחרת מאשר פריס הילטון, נכדתו הגדולה של מייסד מלונות הילטון, קונרד הילטון.
בסרטון של 30 שניות, אנו רואים את אשת העסקים והאושייה, 41, נכנסת לחדר המלון עם חיית המחמד שלה ופותחת את הדלת דרך הטלפון. לאחריה מצעד של נערי מעליות המסייעים לה עם המזוודות הרבות שלה.
לדברי הילטון (החברה, לא האישה), המודעה היא חלק ממסע הפרסום הגדול יותר שלה, "Hilton. For the Stay" אשר "ממקם ​​את המלון בחזית ובמרכז", ו"כדי לדחוף נגד כמה מהמלכודות הנפוצות אך הלא מדוברות של נסיעות, לצחוק באומץ על מה שיכול להשתבש בעת הזמנה או בטיול."
 
"עם 'Hilton. For the Stay', אנו מחברים באופן מלא יותר את שיווק הלקוחות החיצוני שלנו למטרה שלנו - מעמידים את הטענה הנכונה שלנו שהילטון היא הבעלים של ה-Stay", שיתף בהצהרה מארק ויינשטיין, סמנכ"ל השיווק של הילטון. "כשאחרים מציגים את היתרונות הגנריים של נסיעות, ממזערים את תפקידם של המלון וחברי צוות המלון, ומבצעים רומנטיזציה של היעד, באמצעות הפלטפורמה שלנו והקמפיין שהיא מעוררת השראה, אנו מזכירים למטיילים ש'זה חשוב איפה אתה נשאר לישון' ומאשר באומץ את 'Hilton. For the Stay'."
היורשת המשפחתית היא לא החלק המהנה היחיד בקמפיין. המקומות האחרים חוקרים עוד חוויות בחופשה,  כמו זו שצוחק על השכרת בתי נופש:
  

או זה המתמקד בסיוט הטיולים המשפחתיים של חדרים לא סמוכים:
 
אם כי באמת, כולנו נשמח לראות יותר מהנסיעות של הילטון (פריס), כי מי לא רוצה לטייל כמוה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה