שיווק ופרסום

בהשקעה של כמיליון שקלים: זה הקמפיין החדש של אובלי

החברה, המציעה ערבות דיגיטלית ללא פיקדון כחלופה לערבות הבנקאית לשוכרי דירות פרטיים ועסקים, משיקה קמפיין הכולל סרטוני פרסומת אשר ישודרו בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות
מערכת ice | 
אובלי (צילום האתר של אובלי)
חברת אובלי, המציעה ערבות דיגיטלית ללא פיקדון כחלופה לערבות הבנקאית לשוכרי דירות פרטיים ועסקים, משיקה השבוע קמפיין הכולל סרטוני פרסומת אשר ישודרו בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות. אובלי מציעה ללקוחות פרטיים ועסקיים הנדרשים להציג ערבות לשכר דירה, לנכסים או לאשראי ספקים שירות יעיל, מהיר ודיגיטלי – ובעיקר ללא הצורך בנעילת סכומים גבוהים כפיקדון.
הקמפיין הטלוויזיוני החדש יכלול שלושה סרטוני פרסומת, וההשקעה הכוללת של אובלי בקמפיין הינה מעל למיליון שקל. בקמפיין יודגשו מסרי החברה המציעים ערבות אשר אינה דורשת נעילת פיקדון גבוה בבנק ותפנה לקהל יעד הכולל את ציבור שוכרי הדירות.
הקמפיין נוצר במשרד הפרסום מנצ׳ המטפל בתקציבי גולדסטאר, מיני סופר אלונית, מדלן, נינג׳ה ורבים אחרים. מיניב מלינרסקי, שותף קריאטיב במנצ', נמסר: "שמחים ללוות את אובלי ביצירת שפה פרסומית חדשה, וקמפיין חדש למותג בטלוויזיה ובדיגיטל. אובלי הוא מוצר חדשני שעונה על צורך וכאב אמיתיים של לא מעט  משפחות ועסקים בישראל - והקמפיין מעביר את המסר – 'למה לנעול את הכסף שלך בבנק?' והכל בצורה הומוריסטית וקלילה. זאת הזדמנות גם להודות לצוות המנצ'י מצד הלקוח, על תהליך כיפי ותוצאה מצוינת".
 
מנכ"ל ומייסד אובלי, דני בן נר, מסר: "בשנה האחרונה התחלנו להביא את הבשורה של ערבות דיגיטלית ללא פיקדון לאלפי לקוחות פרטיים ועסקיים, ובמקביל ניתחנו לעומק את השוק, הביקושים למוצר, והצעת הערך שלנו ללקוח. הקמפיין מהווה חלק חשוב באסטרטגיה העסקית שלנו ליצירת חשיפה ארצית בכדי להביא את בשורת הערבות ללא פקדון הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי".
הקמפייו החדש מהווה השקה רשמית של המותג, לאחר שקמפיין ראשוני של השקה רכה, בהפקת משרד הפרסום BOOM, עלה לאוויר במשך 10 חודשים האחרונים המודעה השיווקית זכתה לתשומת לב בינלאומית, כאשר אתר bestadsontv.com השופט גראהם לאנג, מנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום TDWA בטורונטו, בחר את אחת המודעות של OBLI  לקטגוריית 6 המודעות הטובות ביותר בעולם. גם באתר adsoftheworld.com העלו תמונות מהקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה