שיווק ופרסום
"ישראל מתאבדת"? נחשפה הדמות המפתיעה מאחורי הקמפיין
קמפיין עלום תחת הכותרת "ישראל מתאבדת" הופץ בשבוע האחרון כשלא ברור מי עומד מאחוריו, ובין היתר צצו האשמות כלפי הליכוד. כעת נחשפת העובדה המפתיעה על הגורם מאחורי הקמפיין
לאחר פרסום התחקיר של ארגון עד כאן ופורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות בערוץ 13 שעורר סערה גדולה על קשרי רע"מ לתנועת "סיוע 48" וביקור בכירי העמותה במשרדי חמאס בעזה, החל קמפיין צד תחת המסר 'ישראל מתאבדת'.
הקמפיין הושק במסיבת עיתונאים בכנסת עם עשרות חברי כנסת מכל סיעות הבית יחד עם נציגי משפחות שכולות, ארגוני המחנה הלאומי ונכי צה"ל. הקמפיין הגיע גם למערכת הפוליטית ורגע לפני ההצבעה על תקציב המדינה, התקיימה מעל בימת הכנסת התנצחות בין ראשי הקואליציה שהאשימו את מפלגת הליכוד שעומדת מאחורי הקמפיין. ראש הממשלה בנט הגדיר זאת ״פייק תחקיר״.
הקמפיין הגיע לרשתות החברתיות ולאתרי ימין בעיקר, תחת ההשטאג #ישראל_מתאבדת, כשלא ברור מי עומד מאחורי המהלך. אלא שכעת נודע ל-ice כי הקמפיינר שנבחר להוביל את הקמפיין הוא הפרסומאי חגי אורן, המתגורר ברחוב של נפתלי בנט בצמידות לביתו. את האסטרטגיה והדוברות בקמפיין ניהל אודי טנא ממשרד טנא תקשורת.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.איך הביביסטים מתים על שימוש במוטיב של חבל תלייהגל 11/2021/05הגב לתגובה זו1 0ועוד ב-4 בנובמבר, בכלל כיף. תזכורת לימים אפלים. מבחינתם זו חזרה לגדולה, עם האווירה הנוראית הזו, ששמה שנאה והסתה באור הזרקוים.סגור