שיווק ופרסום

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ בקמפיין זוגי לכללית | פרסומת השבוע

בקמפיין לכללית, הזוג הטלוויזיוני יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ מציג את השירות הרפואי החדש - מסלול מהיר למגוון שירותים רפואיים הכוללים רופאי ילדים אונליין תוך חצי שעה 24/7. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" | פרסומת השבוע
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר בקמפיין (צילום מסך)
הקמפיין החדש של כללית, בכיכובם של הזוג הטלוויזיוני יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. מיטב המוחות במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" החליטו להציג את השירות החדש של כללית באמצעות שימת דגש על הרגש. 
הקמפיין כלל תסריט יצירתי ומלא הומור שדרכו נודע לצרכן הישראלי על השירות החדש של כללית המאפשר למבוטחי קופת החולים להיעזר במסלול המהיר למגוון שירותים רפואיים הכוללים רופאי ילדים אונליין תוך חצי שעה 24/7.
בכדי להציג את חשיבות השירות החדש, החליטו מיטב המוחות במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", כי יש לביים סיטואציה שמוכרת לכל הורה זאת כאשר הילד מתעורר באמצע הלילה ומתלונן על כאבים או חום גבוה - מצב חירום שמצריך פתרון מיידי.
כך נולד השירות החדש של כללית אשר מסייע להורים במציאת פתרון הולם למצב הבריאותי המורכב של ילדם בשעת לילה מאוחרת. הזוג הטלוויזיוני נבחר להוביל את הקמפיין החדש של כללית בשל הערכים החשובים שהם מייצגים - ישראליות, משפחתיות וכנות ובשל הפיכתם לדמויות אהובות ואהודות בעיני רבים בישראל במהלך השנה האחרונה. לצמד הכוכבים האהובים הצטרפה השחקנית הוותיקה גילת אנקורי, אשר גילמה בקמפיין את אימה של יעל, זאת בדומה לתפקידה האייקוני בסדרה "רמת אביב ג'". 
 
דבר המשרד 
הבריף הוא תולדה של מחקר צרכנים רחב וקבוצות מיקוד, בהם הבנו מה לקוחות באמת צריכים כשזה נוגע לבריאות שלהם – שיראו אותם ושיהיו שם בשבילם בכל מצב. בעקבות כך, החלטנו על סיסמה חדשה ויצרנו שפה פרסומית חדשה, עם הפרזנטורים גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר, שמייצגים בדיוק את הערכים של כללית – משפחתיות, ישראליות וכנות.
הקמפיין החדש מציג שירות בלעדי שמבדל את כללית מהמתחרים, וממחיש איך אנחנו בכללית נמצאים עם הלקוחות שלנו בדיוק כשהם צריכים  אותנו כאן  ועכשיו - מסלול מהיר למגוון שירותים רפואיים הכוללים גם רופאי ילדים און־ליין תוך חצי שעה 24/7.
סיפור מבניית הקמפיין  
תהליך בחירת הפרזנטורים היה לא קצר ומאתגר. חיפשנו פרזנטורים שיתאימו לערכים של המותג, ויצרו עניין. גיא ויעל שהפכו בשנה האחרונה לאהובים על קהלים נוספים ומוערכים יותר הרגישו לנו כמו הדבר הנכון ביותר. זאת בנוסף לעבודה שהם כמעט ולא עשו עד היום קמפיין משותף מה שהכניס עוד עניין ויצר את המבנה של הסיפור. 
בסרט, גיא ויעל נתקלים בסיטואציה שכל הורה מכיר, הילד מתעורר באמצע הלילה עם כאב וצריך פתרון מיידי. רצינו להוסיף לגיא ויעל דמות שתשבור קצת את הדרמה ותזכיר להם שהם בכללית. ומי מתאימה לתפקיד הזה יותר מגילת אנקורי, האימא המיתולוגית של יעל מהסדרה רמת אביב ג'.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
להעביר בצורה  מחויכת את המסר ולמצוא את האיזון בין הומור, הומור עצמי, ורצינות.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
די כבר עם הטאבון הזה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
גיא ויעל היו מקסימים, זורמים ומדהימים על הסט.
קרדיטים 
לקוח: כללית
דני אבן - ראש אגף שיווק
ענבר זך - מנהלת תקשורת שיווקית
 ענת איתן - מנהלת פרסום
עמרי אייל - מנהל דיגיטל
משרד פרסום גליקמן שמיר סמסונוב:
קריאייטיב-
עדי ברונר, רונן לוין, אורי אגמון, תמי מלצר רוזנווקס, נדב לוי, אמיר טורי
אסטרטגיה-
אורית בנטקובסקי
ניהול לקוח-
שרית קורונל, אביה שטיינברג, ליאור מרקוס, שחר גולדשמידט, עדן שביט, שחף דובנוב רז
מחלקת הפקה פובליסיס-
סמנכ"לית מחלקה הפקה פובליסיס – ענת הררי 
מירי סלהוב מודעי
יעל מינס 
גוסטבו הפקות:
מפיק אחראי – גוסטבו נדל
מפיקה ראשית – לירון עומר 
מפיק בפועל – כפיר יונסוף וייס 
מתאמת הפקה – גל עמר 
מפיקת פוסט – אלינור אלמגור 
צוות: 
במאי – אביב מערבי 
צלם – מנו קדוש 
ארט דירקטורית – שירי גולן 
מלהקת – רותי בלום 
ע. במאי – אמיר מלמד
ע. צלם – גיל אזרחי
תאורן ראשי– יונתן טל 
גריפ ראשי- אפי עג'מי 
מקליט- אלי ביין
סט דרסרית – מיכל מיכאל
בניית סט – שי אלקיים
סטייליסטית – אלין זידקוב
מעצב שיער- לירז אגם
מאפרת – חן אלקבץ 
פוסט פרודקשן: 
עורך אופליין – רון עומר 
בית פוסט – buzzbros 
סאונד – יוסי רבינוביץ' baseline 
דמות חמודי- פלייגראונד
קריינית- לילך ברנע 
קאסט:
יעל בר זוהר 
גיא זוארץ 
ייצוג יעל וגיא- ניב עשת כהן 
גילת אנקורי 
ייצוג גילת אנקורי – זוהר יעקובסון 
ילד- טום גבור
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה