שיווק ופרסום

גיא זוארץ ויעל בר זוהר בג'וב חדש ונוצץ: כללית בצעד ענק

קופת חולים הגדולה במדינה, כללית, יוצאת בצעד ענק ומשמעותי, שלראשונה בתולדותיה בחרה בפרזנטורים למסכי הטלוויזיה, ומי שנבחרו הם הזוג המתוקשר והאהוב, יעל בר זוהר וגיא זוארץ. צפו | פרסום ראשון

יהודה לוינגר | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר בקמפיין כללית (צילום מסך)
בשקט ובשקט ומתחת לרדאר, קופת חולים כללית בחרה לראשונה בתולדותיה בפרנזטורים שיציגו את קופת החולים הגדולה במדינה על מסכי הטלוויזיה, לאחר שנים ארוכות בהם רק דמותו של "חמודי" הייתה הפנים של הארגון המוביל: הבני הזוג יעל בר זוהר וגיא זוארץ.
בקמפיין החדש, הצטרפה גם גילת אנקורי כדמות של אמה של יעל בר זוהר, כרמיזה משעשעת לסדרה המיתולוגית "רמת אביב ג'" שם שיחקה את אמה של יעל, יחד  עם קריצה להגשתו של זוארץ את תוכנית הישרדות. מי שאמונים על הקמפיין הם משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.
זוארץ עצמו כתב על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "כשמשפחת זו-ארץ פוגשת את משפחת כללית...גאים ונרגשים להצטרף למשפחה ולשתף בקמפיין החדש שלנו".

גיא זוארץ ויעל בר זוהר. צילום: אלון שפרנסקי
הצטרפותם של יעל וגיא למשפחת כללית היא לארגון בריאות המעניק שירותים רפואיים ל-4.9 מיליון לקוחות, שהוא אחד המותגים המוכרים והמובילים בישראל. החיבור עם בני הזוג אשר מייצגים ערכים של משפחתיות, ישראליות ואותנטיות הוא טבעי. יעל וגיא מייצגים זוג הורים, שכמו כולם נזקקים מעת לעת למענה ותמיכה רפואית וכללית נמצאת בשבילם עם פתרונות ייחודיים ומותאמים לכל מצב
המהלך החדש מגיע בתום שנה שבה כללית נמצאת בחזית ההתמודדות עם ההשפעות של אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה על בריאות הגוף והנפש. במהלך השנה כללית הוכיחה שוב את יכולתה  להיות עם המטופלים שלה בכל מצב ולהעניק מענה מותאם לצו השעה ולצרכים הבריאותיים שגדלו בבת אחת.
 
הבחירה בבני הזוג נועדה לתמוך ולחזק את התפיסה של כללית כמותג ישראלי מוביל, הניצב לצד המטופלים בכל מצב, בשגרה ובחירום, ולאורך מסלול החיים, ולהדגיש את השירותים החדשניים והטרנספורמציה הדיגיטלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה