שיווק ופרסום

אחרי 12 שנים: אדיר מילר נפרד ממכבי – אלו הפרזנטורים החדשים

לאחר עבודה משותפת וארוכת שנים עם הקומיקאי אדיר מילר, מכבי שירותי בריאות יוצאת בקמפיין חדש ויצירתי במיוחד ומשיקה את הפרזנטורים החדשים שלה: יניב ביטון, יעל שרוני ושירה נאור. על הקמפיין המוצלח אחראי משרד הפרסום "מקאן" | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
הקמפיין של מכבי (צילום משרד הפרסום מקאן)
לאחר הפרידה מהשחקן והקומיקאי אדיר מילר, אשר שימש כפרנזטור הרשמי של מכבי שירותי בריאות במשך 12 שנים, הוחלט לצאת בקמפיין יצירתי וחדש ולהשיק את הפרזנטורים החדשים של קופת החולים הישראלית. 
הפרסומת החדשה של מכבי שירותי בריאות, בניצוחו של משרד הפרסום "מקאן", משכה את תשומתם ליבם של צופים רבים במהלך השבוע האחרון. בקמפיין החדש של קופת החולים, שנועד להעביר את המסר כי מבוטחי מכבי נהנים יותר ממבוטחי קופות חולים אחרות, מככבים כוכבי הסדרה "היהודים באים"; יניב ביטון, יעל שרוני ושירה נאור. 
בכדי להעביר את המסר השיווקי כי מכבי שירותי בריאות מעניקה שלל שירותים למבוטחיה, משרד הפרסום מקאן החליט להמחיש זאת באמצעות הצגת מספר סיטואציות חברתיות שונות בהן משוחחות שלוש חברות קרובות על קופות החולים בהן הן מבוטחות. 
אחת הבנות מקפידה להזכיר בפני חברותיה כי היא נהנית משלל השירותים שמכבי מעניקה למבוטחים.  אותו קמפיין שיווקי מוצלח שודר תחילה כפרומו, זאת במטרה ליצור סקרנות ועניין בקרב הצופים בבית. אותו מהלך אסטרטגי אכן צלח ובהמשך הקמפיין שודר במלואו.
 
 
המונח "מקופ"חות", אותו יצרו מיטב המוחות ב"מקאן", נועד להעביר את המסר כי ישנם מבוטחים שרגילים להתפשר ולקבל מקופות החולים שלהם פחות, זאת בניגוד למבוטחי מכבי שנהנים ממגוון רחב של שירותי בריאות. 
 

דבר המשרד 
קמפיין מקופ"חות בקופ"ח של מכבי נולד מתוך הבנה אמיתית ועמוקה שהלקוחות של מכבי מקבלים משירותי הבריאות שלהם המון, אבל בעיקר יותר. הרבה יותר מהקופות האחרות.  בספורט, תזונה, מומחים, מוקדים, בדיקות, תרופות... בקיצור יותר בהכול.  אם אתם לא במכבי, אז אתם החבר שלא מגיע כי יש לו תור שחיכה לו חודשים,  אתן הקולגה שלוקחת יום חופש בשביל פרוצדורה בצד השני של המדינה.
אנחנו פשוט נתנו לזה שם - מקופח"ות. אם כבר לקוחות מכבי מקבלים יותר בבריאות, אז שיקבלו יותר על המסך. פרלמנט של שלוש נשים שיושבות בקפה ומדברות על הכל. 2 מהן מקופ"חות ואחת במכבי שדואגת לעדכן אותן בכל פעם על העובדה שהיא מקבלת יותר. בסוף, בריאות זה הכול הרי, גם צחוק טוב מול הברייק בסלון אחרי יום עבודה.
סיפור מבניית הקמפיין
כשכתבנו את הקמפיין עבדנו עליו ממש כמו על סדרה, הבנו שאנחנו רוצים לשמור על הפשטות בלוקיישן, על השיחות הנונשולנטיות שלפני הבריף, וכך לאט לאט התגבשה סדרה, כזו שרצינו להשיק עם פרומואים. אז יומיים לפני עליית הקמפיין העלינו פרומואים לא ממותגים, שיצרו הרבה סקרנות והביאו להמון חיפושים של ה"סדרה".
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר הראשוני היה ההבנה שאנחנו נפרדים מפרזנטור חזק ואהוב. אדיר מילר היה הפנים של מכבי במשך 12 שנים נפלאות ומצחיקות וזה לא פשוט למצוא לו תחליף. האתגר השני היה איך יוצרים שפה חדשה למותג גדול בקטגוריה עם תחרות גדולה, איך אנחנו לא עושים עוד סתם פרסומת ונותנים לקהל בבית עוד ערך. למזלנו השותפות שלנו במכבי ישר הבינו את הפוטנציאל ודחפו אותנו ליצור תוכן שונה ובולט.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אתן כאלה מקופ"חות", "אף אוזן צוואר", "פטיט פטיט", "דפי בהיריון! דפי נושאת את הטחור". ייאמר לזכות השלישייה שיצרו כמה וכמה משפטים שכל הסט נדבק אליהם.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הדינמיקה בין שירה, יעל ויניב. מי שנשאר עם האוזניות של המוניטור הבין שהקומדיה של פרלמנט הבנות שלנו ממשיכה גם אחרי שצועקים קאט. 
דבר הבמאי 
כשאתה בא מעולם ה״תוכן״ לעולם הפרסום אתה רגיל שאומרים לך ״תקצר, תהדק, תתמצת - פה זה לא תוכן״. כאן בפעם הראשונה אמרו לנו ״תייצרו תוכן! רוצים עוד יום צילום? קחו עוד יום! רוצים סרטים ארוכים? קיבלתם. העיקר תייצרו לנו מלא תוכן שאנשים יאהבו, יצחקו ויתחברו אליו״. זה היה חתיכת אתגר. מקווה שעמדנו בו.
קרדיטים 
מנכ״לית: אתי עבדי
קריאייטיב: סיגל עבודי 
אסא קרן
יונתן טייטל 
גבע גרשון 
גיה קסטן
ליאל קרייסרמן
ניהול לקוח: דפנה אנגל 
רוני פילוס 
אריאנה רוזנבום 
רון כהן 
אסטרטגיה: עמית פס 
עידו רוזנבליט 
אוסנת 
מקאן דיגיטל: 
עמית שטרן 
אביעד אשכנזי 
עומר זגורי 
יוניברסל: 
איב
הפקה: 
בן ויניק
רינת לביא
סטודיו 
לירן שטיין 
ליטל נובק
לקוח: סיגל דדון מנכ״לית מכבי 
ענת אחיאז 
ליאת פסוק 
טל אלקובי 
דפנה דביר 
אוהד יפרח
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה