שיווק ופרסום
עדן גולן כובשת את המסך בקמפיין לנטורל פורמולה | פרסומת השבוע
הזמרת האהובה ונציגת ישראל באירוויזיון כובשת את המסך: בקמפיין יצירתי ומושקע, עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס", מציגה עדן גולן את סדרת הטיפוח החדשה של נטורל פורמולה | פרסומת השבוע
לאחר שהזמרת עדן גולן השיקה את השיר החדש "Older", נציגת ישראל באירוויזיון 2024 ,שקטפה את המקום החמישי בתחרות, כובשת פסגה נוספת בקריירה שלה. בקמפיין למותג טיפוח השיער "נטורל פורמולה", הזמרת האהובה מציגה את סדרת המוצרים החדשה שמסייעת בחיזוק ושיקום השערה.
מיטב המוחות במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס" בחרו להעביר את המסר השיווקי לצרכנים בדרך יצירתית במיוחד. נוכח העובדה כי עדן גולן, הפרנזטורית החדשה של מותג הטיפוח, פרצה עם השיר "הוריקן" בתחרות האירוויזיון וקטפה את המקום החמישי, העניקה השראה לאנשי הפרסום והקריאטייב.
בפרסומת, גולן הוצגה כדמות בעלת כוחות על, אשר בדומה להוריקן, יש ביכולתה להעיף דברים עם שיערה הארוך. אותו מהלך יצירתי שהתבטא בקמפיין החדש של מותג הטיפוח "נטורל פורמולה", התאים למטרת הלקוח ובכך הושקה סדרת המוצרים החדשה.
דבר המשרד
עדן גולן, הפרזנטורית של נטורל פורמולה, פרצה כמובן עם "הוריקן" באירוויזיון. חשבנו איך אפשר לעבוד עם זה, אבל מחוץ לקונטקסט הקשוח והעצוב. הפיצוח היה "הוריקן - אבל בטוב": נעניק לעדן כוחות-על, כדי שתעשה 'הוריקן' בסביבה ותעיף דברים בעזרת השיער שלה, שזה - כמובן מחבר אותנו למותג ולסדרת המוצרים החדשה.
דבר המשרד
עדן גולן, הפרזנטורית של נטורל פורמולה, פרצה כמובן עם "הוריקן" באירוויזיון. חשבנו איך אפשר לעבוד עם זה, אבל מחוץ לקונטקסט הקשוח והעצוב. הפיצוח היה "הוריקן - אבל בטוב": נעניק לעדן כוחות-על, כדי שתעשה 'הוריקן' בסביבה ותעיף דברים בעזרת השיער שלה, שזה - כמובן מחבר אותנו למותג ולסדרת המוצרים החדשה.
סיפור מבניית הקמפיין
הכי כיף היה להכיר את עדן, היא מאוד אנרגטית, התחברה לקריאייטיב, וביום הצילום היתה נלהבת ומצחיקה, מקצוענית אמיתית, מסורה ועם לב ענק.
הכי כיף היה להכיר את עדן, היא מאוד אנרגטית, התחברה לקריאייטיב, וביום הצילום היתה נלהבת ומצחיקה, מקצוענית אמיתית, מסורה ועם לב ענק.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר היה בביצוע של הרעיון, איך נעשה שהכל יעוף סביבה? רצינו שזה יקרה בלי שימוש בתלת אלא בשוט עצמו - אמיתי לגמרי. ופה, שיחקה אותה ההפקה המעולה של יורם בן יאיר והבמאי רומן בוצ'אצקי, שעשו עבודה מדהימה.
האתגר היה בביצוע של הרעיון, איך נעשה שהכל יעוף סביבה? רצינו שזה יקרה בלי שימוש בתלת אלא בשוט עצמו - אמיתי לגמרי. ופה, שיחקה אותה ההפקה המעולה של יורם בן יאיר והבמאי רומן בוצ'אצקי, שעשו עבודה מדהימה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אני נטורל!" , "אני בנטורל..." , לקחנו הרבה טייקים בתוך המעלית והיה לגמרי מצחיק.
"אני נטורל!" , "אני בנטורל..." , לקחנו הרבה טייקים בתוך המעלית והיה לגמרי מצחיק.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
עבודת הצוות של כולם, הלקוח, עדן, כולם התחברו למען ביצוע מדהים.
עבודת הצוות של כולם, הלקוח, עדן, כולם התחברו למען ביצוע מדהים.
דבר הבמאי
"אחד האתגרים החשובים בפן הקריאטיבי וההפקתי, היה לייצר את התחושה שהשיער הוא זה שמשפיע על העולם מסביב. הקישור בין שיערה של עדן, להליכה, ולתנועת הרוח ותעופת האלמנטים סביב – דרשו המון דיוק, יחד עם הצורך להישאר בעולמות הביוטי והלייף-סטייל שכל כך מאפיינים את המותג ואת עדן".
"אחד האתגרים החשובים בפן הקריאטיבי וההפקתי, היה לייצר את התחושה שהשיער הוא זה שמשפיע על העולם מסביב. הקישור בין שיערה של עדן, להליכה, ולתנועת הרוח ותעופת האלמנטים סביב – דרשו המון דיוק, יחד עם הצורך להישאר בעולמות הביוטי והלייף-סטייל שכל כך מאפיינים את המותג ואת עדן".
עוד ב-
קרדיטים:
חברת הפקה – יורם בן יאיר הפקות
במאי – רומן בוצ'אצקי
לקוח –
כרמית לזר, מנהלת שיווק נטורל פורמולה
ציפי פצ'ניק, מנהלת הפרסום
משרד הפרסום – גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס
מנהל קריאטיב – יותם שרון
ארט – חווה נאמן
קופי – תמי מלצר-רוזנווקס
מנהלת הפקות – ענת הררי
מפיקה – שחר לוי
סמנכ"לית לקוחות – קרן שכטר-ויסמן
ניהול לקוח – תמי מור
חברת הפקה – יורם בן יאיר הפקות
במאי – רומן בוצ'אצקי
לקוח –
כרמית לזר, מנהלת שיווק נטורל פורמולה
ציפי פצ'ניק, מנהלת הפרסום
משרד הפרסום – גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס
מנהל קריאטיב – יותם שרון
ארט – חווה נאמן
קופי – תמי מלצר-רוזנווקס
מנהלת הפקות – ענת הררי
מפיקה – שחר לוי
סמנכ"לית לקוחות – קרן שכטר-ויסמן
ניהול לקוח – תמי מור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה