תרבות ופנאי

עדן גולן בביצוע אקוסטי לשיר החדש שלה: צפו

עדן גולן משיקה הבוקר את סינגל הבכורה שלה "Older" ומבצעת אותו מול קהל חי בפעם הראשונה. צפו בביצוע המרגש לשיר שלה
אפרת קרסנר | 
עדן גולן במסיבת עיתונאים (צילום אפרת קרסנר)
עדן גולן משיקה הבוקר (רביעי) סינגל בכורה ראשון בשם Older. בשיר היא לוקחת אותנו יחד איתה למסע שמספר את סיפור חייה, שבאופן סימבולי גם משתלב עם הקשיים שאנו עוברים כמדינה בשנה האחרונה.
במסיבת העיתונאים של השקת השיר חשפה עדן גולן כי עבדה על השיר באינטנסיביות לאחר שחזרה מתחרות האירוויזיון: "עבדתי על המון חומר ולא רציתי למהר בבחירה של השיר הבא כי היה לי מאוד חשוב המסר שאני עומדת להגיד, שזה יהיה משהו שלי. זה גם סיפור שלי, חלק כל כך גדול ממני. זה שיר שמדבר על ילדים, אנשים כל מי שקרה לו משהו שהיה צריך להתבגר מוקדם יותר ממה שהוא באמת אמור. במיוחד ילדים שעוברים משהו וזה משאיר צלקת שלא נעלמת באמת וזה משפיע לכל החיים".
בראיון ל-ice עדן גולן משתפת כי השיר מספר על חווית ההתבגרות שלה. לדבריה היא נאלצה להתבגר מהר מדי כמו הרבה ילדים בישראל: "יש לי שיר חדש, אני כל כך מתרגשת להוציא אותו אחרי תקופה ארוכה ולא פשוטה. זה שיר שמדבר על החוויה שלי, על הסיפור שלי. התבגרות ובכללי אני גם מרגישה שהוא מאוד מתחבר לכל מה שאנחנו עוברים כאן כמדינה, וגם כל הילדים שלנו".
לקראת השקת השיר ביצעה עדן גולן בפעם הראשונה את השיר מול קהל חי, וריגשה אותנו עד דמעות עם גיטרה. האזינו וצפו בגרסה האקוסטית של עדן גולן.
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה