רכב

מטרו מוטור מתחדשת: אלו משרדי הפרסום המובילים שעמם תעבוד

לקראת הגעתו של ה-BOX Dongfeng  לישראל, משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" נבחר להוביל את מערך הפרסום של חטיבת הרכב של "מטרו מוטור". את האסטרטגיה הדיגיטלית של הקמפיין ינהל משרד הפרסום  "Twisted"

מערכת ice | 
טרייד-אין (צילום shutterstock)
לרגל הגעתו של ה- BOX Dongfeng  לישראל, משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" נבחר להוביל את מערך הפרסום של חטיבת הרכב של "מטרו מוטור". כמו כן, משרד הפרסום  "Twisted" יהיה אחראי על האסטרטגיה הדיגיטלית של הקמפיין. מלבד זאת, נודע כי רוט תקשורת, המלווה את מטרו מוטור בשנתיים האחרונות ימשיך להוביל את יחסי הציבור.
לאחר ההשקה המוצלחת של מותג היוקרה Voyha, והשקת דגמי הרכב Dream ו- Free, חטיבת הרכב של מטרו מוטור ממשיכה להעמיק את נוכחות Dongfeng בישראל. חטיבת הרכב של  מטרו מוטור צפויה להשיק בקרוב את ה- Dongfeng Box, רכב סופר מיני חשמלי במחיר שובר שוק. 


(צילום: יח"צ)
מדובר ברכב סופר מיני מרווח באורך של 4.03 מטר, רוחב של 1.81 מטר, גובה של 1.57 מטר ובסיס גלגלים מהגדולים בקטגוריה של 2.66 מטר. בסביבת הנהג קיים צג מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ' לצד מסך נוסף ייעודי לנהג בגודל 5 אינץ'. לרכב חמישה מושבים וטווח של כ-310 ק"מ (לפי התקן האירופאי WLTP). בנוסף, ישנן שלל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, ביניהן בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.
ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית השיווק במטרו מוטור: "לאחר ההשקה המוצלחת של מותג היוקרה Voyha, אנו גאים להודיע על העמקת נוכחות Dongfeng בישראל, באמצעות ההשקה המתוכננת של ה- Dongfeng BOX, רכב סופר מיני חשמלי שצפוי לחולל מהפכה בסגמנט זה. אנו שמחים על ההצטרפות של גליקמן שמיר סמסונוב ו- Twisted ומצפים לעבודתנו המשותפת".
רונן גולדשמידט, מנכ״ל משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, התייחס לשיתוף הפעולה החדש ואמר: ״אנחנו גאים להצטרף למערך הפרסום של החברה המובילה ״מטרו מוטור״ ולהוביל את ההשקה הישראלית של הרכב הסופר מיני חשמלי המבטיח Dongfeng BOX״. 
אלון מיכאלי מוליאן, מנכ"ל ומייסד טוויסד, מסר:  "אנחנו מודים למטרו מוטור על הבחירה המחודשת בנו להוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית להשקת ה-Dongfeng BOX עם פתרונות ייחודיים שיבטיחו חווית לקוח מעמיקה ואפקטיבית, ואנחנו מצפים לשתף פעולה עם גליקמן שמיר סמסונוב ולהצליח יחד בפרויקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה