שיווק ופרסום
ניר וגלי עושים זאת שוב: הקמפיין הענק של טרה נחשף | פרסומת השבוע
צמד האנימטורים המוכשרים ניר גרבר וגלי אלדבאום עושים זאת שוב: בקמפיין ענק לחברת מוצרי החלב, עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", טרה משיקה את משקה החלב החדש שלה – תותי פרוטי | פרסומת השבוע
הקמפיין החדש של חברת מוצרי החלב "טרה", עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", הצליח למשוך את תשומת ליבנו יותר מכל יתר הפרסומות המושקעות אשר שודרו במהלך השבוע האחרון.
(צילום: משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב")
דבר המשרד
הסיפור מבוסס על חצי סיפור אמיתי. אחד מהכותבים של הסרט שיתף שהוא אבא בן 38 שאוהב את כל משקאות החלב של טרה ובכל אירוע של הילדים שלו, כאשר יש מגוון משקאות על השולחן, הוא לא מצליח לבחור מה לשתות. בעקבות אותו סיפור מעניין, הגיעה התובנה עבור הסרט.
ברגע שעלה הרעיון בו האבא מתלבט בין מגוון משקאות החלב ללא תוספת סוכר של טרה, דרך משחק הילדות הידוע -אנ-דן-די-נו בננה-קפוצ'ינו, ידענו שיש לנו עם מה לעבוד. זה יצר "מנוע" הומוריסטי לסיטואציה. עכשיו רק צריך להקצין את המתח בין המשפחה שמחכה לאבא שמתעכב ולמצוא פאנץ' (תותי פרוטי כבר אמרנו?).
אנ-דן-די-נו בננה-קפוצ'ינו.
התותי פרוטי כמובן. מהבקבוק לבטן.
כותבים ויוצרי הדמיות: ניר וגלי
סמנכ״ל קרייאטיב: יגאל שמיר
סמנכ״לית לקוחות: עירית פסטרנק
סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי
מנהל קרייאטיב: יותם שרון
קופירייטר: אבנר רסל
ארט: ניצן אמיר
סופרוויזר: טלי בלס
תקציבאיות: קארין קדוש ואריאל יצחקוב
מנהלת שיווק: פנינית דניאלי
מנהלת מותג: מיכל מוסלי בן דוד
מנהלת מותג: רעות גד לוי
עוד ב-
חברת הפקה: ג'ימיני
בית פוסט: פלייגראונד
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הכי קל לתת בריפ לניר וגלי במקום לעבודמד מן 08/2024/04הגב לתגובה זו0 0ואחכ תעופה עצמית על משחקי מליםסגור