שיווק ופרסום

ניר וגלי עושים זאת שוב: הקמפיין הענק של טרה נחשף | פרסומת השבוע

צמד האנימטורים המוכשרים ניר גרבר וגלי אלדבאום עושים זאת שוב: בקמפיין ענק לחברת מוצרי החלב, עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", טרה משיקה את משקה החלב החדש שלה – תותי פרוטי | פרסומת השבוע

מערכת ice |  1
הקמפיין של טרה (צילום גליקמן שמיר סמסונוב)

הקמפיין החדש של חברת מוצרי החלב "טרה", עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", הצליח למשוך את תשומת ליבנו יותר מכל יתר הפרסומות המושקעות אשר שודרו במהלך השבוע האחרון. 

אין ספק, בזכות האנימציה של צמד האנימטורים המוכשרים, ניר גרבר וגלי אלדבאום,  טרה הצליחה למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ובכך להציג את משקה החלב החדש - תותי פרוטי. שילוב האנימציה הדו מימדית של ניר וגלי והצילומים החיים של המוצרים, הסביבה והאנשים, הוסיפו חן רב לקמפיין של טרה. 

(צילום: משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב")

כידוע, צמד האנימטורים המוכשרים ניר וגלי התפרסמו בזכות סרטוני היוטיוב הקצרים והמשעשעים שהפיקו.  כזכור, "ארץ נהדרת" הציעה לצמד האנימטורים פינה קבועה בתוכנית הסאטירה, במסגרתה ישודר מערכון משעשע וקצר עבור הצופים. 
טרה, חברת מוצרי החלב הישראלית, אשר הבחינה בהצלחתם המסחררת של צמד האנימטורים וביכולתם להעביר את המסר הרצוי לקהל היעד, החליטה לשתף עמם פעולה עבור קידום מערך השיווק והפרסום של החברה יחד עם משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב". 
 


דבר המשרד
השפה שפיתחנו לטרה עם ניר וגלי היא תענוג צרוף, גם בעבודה וגם בתוצאה. האתגר הפעם היה לצרף חבר חדש למשפחת משקאות החלב ללא תוספת סוכר של טרה – תותי פרוטי. רצינו גם לתת לו את הבמה אבל גם להראות את משקאות החלב האחרים.
סיפור בניית הקמפיין
הסיפור מבוסס על חצי סיפור אמיתי. אחד מהכותבים של הסרט שיתף שהוא אבא בן 38 שאוהב את כל משקאות החלב של טרה ובכל אירוע של הילדים שלו, כאשר יש מגוון משקאות על השולחן, הוא לא מצליח לבחור מה לשתות. בעקבות אותו סיפור מעניין, הגיעה התובנה עבור הסרט. 

האתגר הכי גדול בפרויקט?
ברגע שעלה הרעיון בו האבא מתלבט בין מגוון משקאות החלב ללא תוספת סוכר של טרה, דרך משחק הילדות הידוע -אנ-דן-די-נו בננה-קפוצ'ינו, ידענו שיש לנו עם מה לעבוד. זה יצר "מנוע" הומוריסטי לסיטואציה. עכשיו רק צריך להקצין את המתח בין המשפחה שמחכה לאבא שמתעכב ולמצוא פאנץ' (תותי פרוטי כבר אמרנו?).
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אנ-דן-די-נו בננה-קפוצ'ינו.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
התותי פרוטי כמובן. מהבקבוק לבטן.
קרדיטים:
כותבים ויוצרי הדמיות: ניר וגלי
סמנכ״ל קרייאטיב: יגאל שמיר 
סמנכ״לית לקוחות: עירית פסטרנק
סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי
מנהל קרייאטיב: יותם שרון 
קופירייטר: אבנר רסל
ארט: ניצן אמיר 
סופרוויזר: טלי בלס
תקציבאיות: קארין קדוש ואריאל יצחקוב
סמנכ״לית שיווק חטיבת החלב: צופית אשכנזי
מנהלת שיווק: פנינית דניאלי
מנהלת מותג: מיכל מוסלי בן דוד
מנהלת מותג: רעות גד לוי
מפיקים: נטע פרץ
חברת הפקה: ג'ימיני
בית פוסט: פלייגראונד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי קל לתת בריפ לניר וגלי במקום לעבוד
    מד מן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחכ תעופה עצמית על משחקי מלים
    סגור