שיווק ופרסום
עומר אדם משגע את המדינה בקמפיין של בנק לאומי | פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של בנק לאומי, בניצוחו של משרד הפרסום "מקאן", עוררה הד תקשורתי רחב בימים האחרונים. בקמפיין החדש, עומר אדם מכריז על מהפכת השירות של לאומי באמצעות שיתוף מספרי הטלפון של מנהלי סניפי הבנק | פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של בנק לאומי, עליה אחראי משרד הפרסום "מקאן", זכתה להד תקשורתי רחב בימים האחרונים, בין היתר בשל החרם הגדול שמקדם העיתונאי ינון מגל. לצידו של הפרזנטור גל תורן, כיכב הזמר עומר אדם אשר הציג את המהלך המהפכני של בנק לאומי, בראשו עומד המנכ"ל חנן פרידמן.
בקמפיין החדש, לאומי מכריז על הנגשת השירות לכלל הלקוחות וזאת באמצעות שיתוף מספרי הטלפון של מנהלי ומנהלות סניפי הבנק. אין ספק, מדובר בפרסומת מושקעת מאוד, זאת בין היתר בשל שיתוף הפעולה עם עומר אדם - מהלך שמוערך במיליוני שקלים.
את המהלך האסטרטגי החשוב של אחד מהבנקים המובילים בישראל, החליט משרד הפרסום "מקאן" להציג באמצעות זמר העל עומר אדם אשר קרא למנהלי ומנהלות סניפי בנק לאומי לשתף את מספרי הטלפון שלהם לטובת שירות נוח ויעיל לכלל הלקוחות.
בכדי שהמסר השיווקי של בנק לאומי יוחדר לצרכנים בצורה היעילה ביותר, בנק לאומי ומקאן החליטו לגייס את עומר אדם, זמר אהוב ומצליח שנחשב עבור רבים בציבור הישראלי כדמות איתה הם מזדהים. בכך, מעוניין לאומי להציג ולשווק את עצמו כבנק "עממי".
הקמפיין הענק של לאומי, אשר התאפיין בהוצאות גדולות יחסית, הינו הוראה של המנכ"ל חנן פרידמן אשר מעוניין לבלום את אובדן נתח השוק בתחום המשכנתאות שחווה הבנק בתקופה האחרונה.
קשה להתעלם מהכרזת המלחמה של בנק לאומי במתחרה שלו, מזרחי טפחות, אשר מוביל את תחום המשכנתאות בישראל ומקפיד לשווק באגרסיביות את שירות הלקוחות המיוחד שהוא מעניק לכלל לקוחותיו.
דבר המשרד
בנק לאומי התחייב להביא את מהפכת השירות לקטגוריית הבנקאות בישראל ולייצר פתרונות שוברי שוויון בעולמות השירות. אחרי שהרחיבו את שעות השירות מ-6:30 עד 23:00, פתחו שירות במוצ"ש, אפשרו לכל לקוח לדבר ישירות עם סיירת מנכ"ל או לפגוש בנקאי אישי מהזום בבית - שאלו, מה פתרון השירות הבא?
בנק לאומי התחייב להביא את מהפכת השירות לקטגוריית הבנקאות בישראל ולייצר פתרונות שוברי שוויון בעולמות השירות. אחרי שהרחיבו את שעות השירות מ-6:30 עד 23:00, פתחו שירות במוצ"ש, אפשרו לכל לקוח לדבר ישירות עם סיירת מנכ"ל או לפגוש בנקאי אישי מהזום בבית - שאלו, מה פתרון השירות הבא?
בלאומי החליטו שלדבר עם מנהל זה שירות בסיסי ולא פריבילגיה - לראשונה בישראל, לכל לקוח יש את המספר האישי של מנהל הסניף.
סיפור מבניית הקמפיין
האתגר הגדול ביותר הייתה ההפקה, איך מרימים במה ועושים חזרות בזמן שבחדר השני יושבים כל מנהלי הבנק שיודעים שהם הולכים להשתתף בפרסומת אבל לא יודעים מי יעלה לבמה, כך שההתרגשות וההתלהבות שראיתם על המסך הייתה אמיתית.
האתגר הגדול ביותר הייתה ההפקה, איך מרימים במה ועושים חזרות בזמן שבחדר השני יושבים כל מנהלי הבנק שיודעים שהם הולכים להשתתף בפרסומת אבל לא יודעים מי יעלה לבמה, כך שההתרגשות וההתלהבות שראיתם על המסך הייתה אמיתית.
בין טייקים היינו אולי מצפים שהטאלנטים ירדו מהבמה לנוח, אבל עומר והלהקה יחד עם גל בחרו להישאר על הבמה ולהרים את הקהל של מנהלי הסניפים עם ביצועים של להיטיו המוכרים ועוד שירים מפתיעים, מה ששמר על האנרגיה של כולם גבוהה לאורך כל יום הצילום הארוך הזה.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
איך גרמנו ללקוחות שלנו להוציא טלפונים ולרשום את הנייד האישי של מנהל הסניף שלהם? הבאנו את מי שהכי יודע לגרום לכולם להוציא טלפונים – עומר אדם.
איך גרמנו ללקוחות שלנו להוציא טלפונים ולרשום את הנייד האישי של מנהל הסניף שלהם? הבאנו את מי שהכי יודע לגרום לכולם להוציא טלפונים – עומר אדם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"היידה פתח תקווה!"
"היידה פתח תקווה!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
גילינו שכששמים את גל תורן ועומר אדם על אותה הבמה, הכל זורם בקלות.
גילינו שכששמים את גל תורן ועומר אדם על אותה הבמה, הכל זורם בקלות.
עוד ב-
קרדיטים
קריאייטיב: ניקו וואטס, לירן אליאס, אמיר קפח, נתנאל לב חג׳ג׳, אורי חסון, אמיר קפח, ירון פרל. ניהול לקוח: דפי אנגל, עמית הוכדורף, ניצן ברלין, ח׳דרה ענאבוסי, טל בן זאב, רותם שטראוס. אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכליס. הפקה: נטלי זיו, ליאן חתואל אלקסלסי. במאי: אוהב פלנץ. חברת הפקה: אודי ושושי
קריאייטיב: ניקו וואטס, לירן אליאס, אמיר קפח, נתנאל לב חג׳ג׳, אורי חסון, אמיר קפח, ירון פרל. ניהול לקוח: דפי אנגל, עמית הוכדורף, ניצן ברלין, ח׳דרה ענאבוסי, טל בן זאב, רותם שטראוס. אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכליס. הפקה: נטלי זיו, ליאן חתואל אלקסלסי. במאי: אוהב פלנץ. חברת הפקה: אודי ושושי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.הפרסומת הכי גרועה ודוחה שגורמת לי לעבור ערוץ.אבי 09/2024/22הגב לתגובה זו0 0גועל נפש ותת רמה. הפרסומת כלכך דוחה שאני שוקל לעבור לבנק אחר.סגור
-
8.פרסומת דוחה (ל"ת)יעל 07/2024/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.חארטא. אם ההסברה של זמר רוד כל כך מועילה להבנה .יחזקאל 07/2024/28הגב לתגובה זו0 0אז אולי נכניס זמרים לבתי הספר שירקדו וישיר כשהמורים מלמדים ונקבל גאונים במתמטיקהסגור
-
6.הקמפיין הכי אומלל של לאומיחנן תתפטר 07/2024/28הגב לתגובה זו1 0כמות האנשים שעברו מבנק לאומי לבנקים אחרים היא פסיכיתסגור
-
5.סכם חרטאה לא מועיל אפילו מזיק (ל"ת)אמנון 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מביאים זמר בר מיצווה כדי שהציבור יבין מה רוצים להגיד (ל"ת)נהג 07/2024/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.להוציא חשבונות מלאומי שנכנע לשמאלן הקיצוני אילן שילוח ומיכל 07/2024/26הגב לתגובה זו0 0ומחרים ציבור ימניסגור
-
3.הפרסומת לא נצפתה ע"י חצי מדינה. טיפש מי שמחרים את 14. (ל"ת)ב'ג 07/2024/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.עוזב. את בנק לאומי (ל"ת)עוזב 07/2024/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אני עם לאומי סיימתי (ל"ת)חיה מנווה 07/2024/26הגב לתגובה זו0 0סגור