שיווק ופרסום

חנן בן ארי ממשיך לרגש: הקמפיין של אל על נחשף | פרסומת השבוע

בקמפיין מרגש ומושקע, חברת התעופה אל על מכריזה על הקמת נבחרת הדגל שלה שנועדה לתמוך בספורטאים הישראלים המשתתפים במשחקים הפראלימפיים בפריז. על הפרסומת של חברת התעופה הישראלית אחראי משרד הפרסום מקאן | פרסומת השבוע

מערכת ice |  3
חנן בן ארי (צילום מקאן)
הפרסומת החדשה של חברת התעופה אל על, אשר עליה אחראי משרד הפרסום מקאן, משכה את תשומת ליבנו במהלך השבוע האחרון. בקמפיין החדש והמרגש, אשר לווה בשיר "מולדת" של הפרזנטור חנן בן ארי, חברת התעופה הישראלית מציגה תקריות אנטישמיות חמורות שמופנות כלפי המשלחת הישראלית אשר עושה את דרכה למשחקים הפראלימפיים בפריז
בכדי להמחיש את תופעת האנטישמיות הגואה, הקמפיין של אל על הציג מספר סצנות בהן נראה כיצד הטניסאי גיא ששון ומשלחת הספורטאים בפריז, נחשפים להפגנות האלימות, למסיבת העיתונאים  ולקהל העוין שאינו עושה הנחות לנציגים הישראלים. 
לצד זאת, אל על מציגה את נבחרת המעודדים שלה, נבחרת הדגל, על ידי סצנה מרגשת במיוחד בה הפרזנטור חנן בן ארי וחברי להקתו מחליטים להגיע למשחקים הפראלימפיים בפריז בכדי לעודד את המשלחת הישראלית אשר מתמודדת עם גילויי אנטישמיות קשים. בכך, העבירה חברת התעופה הישראלית את המסר הברור והמרגש כי עם אל על, הספורטאים שלנו לעולם לא יהיו לבד. 
אכן, מדובר במהלך חשוב מאוד עבור המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז. על רקע תופעת האנטישמיות הגואה, חברת התעופה הישראלית מקימה את נבחרת הדגל שתטוס לעודד את המשלחת הישראלית ברגעיה המכריעים. 

דבר המשרד 
הבריף בעצם לא היה ממש בריף. הרעיון עלה תוך כדי שאנחנו חיים את החיים. בחודש פברואר קראנו על שריקות הבוז שהשחיינית הישראלית, אנסטסיה גורבנקו, קיבלה על זכייתה במקום השני באליפות העולם בקטאר. 
חודש וקצת לאחר מכן, נבחרת הג'ודו של ישראל נוסעת למחנה אימונים ביפן, נתקלת בהפגנה פרו-פלסטינית עוינת וחליפת הג'ודו נחטפת למוקי רק בגלל שדגל ישראל רקום עליה. כמובן, אי אפשר לשכוח את עדן גולן שהייתה צריכה להתמודד עם קריאות בזו בתחרות האירוויזיון. הבנו שכחברת התעופה הלאומית, החברה עם הדגל, החברה שמטרתה לגרום לכל ישראלי להרגיש הכי בבית בעולם – אנחנו חייבים לעשות מעשה. 
העובדה שאולימפיאדת פריז נמצאת באופק עזרה לנו למצוא את ההזדמנות המושלמת וכך הקמנו את נבחרת הדגל – נבחרת העידוד למשחקים הפראלימפיים, שתוודא שאף ספורטאי וספורטאית ישראלים לא יתמודדו לבד מול העולם, בשנה אולי מהמורכבות עבור ישראל בעולם. כי איתנו, ואיתם, הספורטאים שלנו אף פעם לא יהיו לבד.
סיפור מבניית הקמפיין 
הפיצוח המרכזי בקמפיין היה למצוא את הדרך לספר את הסיפור שעבר דרך שני קווי עלילה מקבילים. הראשון עוסק בטניסאי אלוף הרולאן גארוס גיא ששון, שעושה את דרכו יחד עם משלחת הספורטאים לפריז, ועוברים דרך הפגנות, מסיבת עיתונאים וקהל עוינים. החלק השני הוא של נבחרת המעודדים, נבחרת הדגל, שסופר דרך הפרזנטור חנן בן ארי ושני חברים (שהם גם שני נגנים בלהקה של חנן) שנתקלים בסיפור ומחליטים לצאת ולעודד את הספורטאים שלנו בפריז. 
בגלל שמדובר בגוף בינלאומי, האולימפיאדה, היינו צריכים להיות מאוד פוליטיקלי-קורקט, מאוד מסומנים – הפגנה כללית, מסיבת עיתונאים שאומרת ולא אומרת יותר מדי אבל הצלחנו לעשות זאת בעיקר בזכות הקונטקסט שקיים לכל ישראלי בראש ויחד עם צוות שחקנים ומשתתפים רגישים ומדויקים

 משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
טניס, זה רק על חימר! – אומנם אפשר לשחק טניס כיסאות גלגלים כמעט על כל משטח אבל רצינו להישאר נאמנים למקור (בפריז משחקים על משטח חימר). הפכנו כמעט 10 מדינות כדי למצוא את מגרש החימר שבו צילמנו את הקמפיין ומאז, 'חימר' הפך להיות שם קוד לסטנדרט חסר פשרות שליווה אותנו במהלך כל העבודה על הקמפיין.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
לבחור בכיוון. כולנו ידענו מהרגע הראשון שהרעיון הזה חייב להפוך למציאות. כל השאר היה די קשה ומורכב, אבל התגברנו על הכל. 
קרדיטים 
ניהול לקוח: בת-אל אסייג, מישל לוין, הודיה חזקיה, אליענה זקס, יובל כהן, מיכל פופוב
קריאייטיב: רעות רז, אור קורן, ליאל קרייסרמן, רן אלון
הפקה: נטלי זיו, ליאן אלקסלסי
UM: מיכל ליבסקינד, ניצן בלום, רוני אלדרוטי
McCann Digital: עמית שטרן, אלה קראוס, מור ששון, הדר גולדנברג, שרון לוי, עדי שקד, תומר כהן, דן גורביץ', שרון ליטבק
Factory: משה מתתיהו, מאיה שניידר, רועי רוקח, מקס שצ'רבקוב
סטודיו: לירן שטיין, גוני אשין, האנוי דולב, עומר איינבינדר, אורי גולני, סאם יעקובסון, אליזער דוד, ליטל נובק, נופר שטקל, אביטל ענתבי, אלי פריאס, ניסים צדוקיאן, יבגני וולביץ
חברת הפקה: אודי ושושי
במאי: רני כרמלי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חל-אל- לטוס עם פושטי עור
    עוד נתחשבו 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חל-אל גובה כמעט 600 יורו לאדם על טיסה לכיוון אחד מיוון לישראל.
    סגור
  • 2.
    חלאות
    חלאות 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלאות
    סגור
  • 1.
    לא אהבתי את בימוי ההפגנות. מחר יביימו נוחבות בפרסומות. (ל"ת)
    גיא 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור