עסקי ספורט

נשבר השיא: כמה כרטיסים נמכרו לאולימפיאדת פריז 2024?

הוועדה המארגנת של אירוע הספורט הגדול בעולם הכריזה כי נמכרו יותר מ-8.6 מיליון כרטיסים למשחקים האולימפיים ומעל מיליון לאלו הפראלימפייים. ההערכה כי בסך הכל בשניהם ימכרו מעל 13 מיליון כרטיסים. ערוץ הספורט יסקר וילווה את המשלחות והספורטאים הישראליים, עם שידורי אולפן חיים
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום shutterstock)
הוועדה המארגנת של אולימפיאדת פריז 2024 הכריזה היום (חמישי) כי נשבר שיא מכירת הכרטיסים לאירוע הספורט הגדול בעולם, שצפוי להיפתח עוד כשבועיים. עד כה, נמכרו 8.6 מיליון כרטיסים למשחקים האולימפיים ומעל מיליון כרטיסים למשחקים הפראלימפיים בבירה הצרפתית. ההערכה כי בשניהם, ימכרו מעל 13 מיליון כרטיסים בסך הכל.
ערוץ הספורט ישדר בבלעדיות בשפה העברית את אולימפיאדת פריז 2024, עם המשלחת הישראלית הגדולה ביותר בכל הזמנים. האולימפיאדה תשודר בכל ספורט 5 בפלטפורמות HOT, yes, סלקום TV, partnerTV ו-FREETV.
על פי הדיווח בישראל היום, מארגני האולימפיאדה צופים כי סך כל מכירת הכרטיסים תעלה ל-10 מיליון עבור המשחקים האולימפיים בין ה-26 ביולי ל-11 באוגוסט, ו-3.4 מיליון עבור הפראלימפיים שיתקיימו בין ה-28 באוגוסט ל-8 בספטמבר.
ברחבי העולם יהנו ממאות שעות שידור של המשחקים האולימפיים עם למעלה מ-30 ענפי ספורט שונים. ערוץ הספורט יסקר וילווה את המשלחות והספורטאים הישראליים, עם שידורי אולפן חיים ישירות מפריז. בכל יום יפתחו שידורי האולימפיאדה בשעה 9:30 בשעון ישראל, ויסתיימו ב-23:30 בלילה במהדורת חדשות הספורט אשר תסכם את אירועי היום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה