כסף וצרכנות

לא תאמינו כמה עולה כרטיס למשחק של נבחרת ישראל באולימפיאדה

עלות הכרטיסים תנוע בין 30 ל-100 יורו. עלות הכרטיסים בתרחיש של חצי הגמר תהיה בין 50 ל-200 יורו. הגמר בתשעה באוגוסט יעלה בין 80 ל-300 יורו
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, maccabipedia, מתוך אתר התאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל הוגרלה לבית יחד עם נבחרות פרגוואי ומאלי ויריבה נוספת מאסיה שתיקבע בחודש הקרוב, ותפתח את הטורניר האולימפי ב-24 ביולי בשעה 22:00 בערב באצטדיון המיתולוגי ‘הפארק דה פראנס’. עלות הכרטיסים למשחקים בשלב הבתים ינועו בן 24 יורו בקטגוריה הזולה ביותר ועד ל-80 יורו בקטגוריה היקרה ביותר.
עלות הכרטיסים תנוע בין 30 ל-100 יורו. לאופטימיים מביננו, שמאמינים שנראה הופעה הרואית בחצי הגמר, וירצו גם להגיע אליה, עלות הכרטיסים תהיה בין 50 ל-200 יורו. ומה עם משחק הגמר? כרטיס למעמד היוקרתי שייערך בתשעה באוגוסט יעלה כבר בין 80 ל-300 יורו.
אחרי שנים של אכזבות ומפחי נפש ואחרי ניסיונות בלתי נגמרים להגיע לטורניר כדורגל גדול ללא הצלחה – זה סוף סוף קרה, ודווקא ממקום פחות צפוי. בקיץ שעבר החבורה הצעירה של גיא לוזון רשמה טורניר חלומי באליפות אירופה עד גיל 21 והצליחה להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024.
ההישג של הנבחרת מגיע אחרי למעלה מ-48 שנים ובפעם השלישית בהיסטוריה של הנבחרת, אך יחד עם כל ההתלהבות, חשוב גם לצנן מעט ולומר שטורניר הכדורגל האולימפי נחשב להרבה פחות יוקרתי מטורניר גביע העולם ואליפות אירופה בכדורגל. למרות זאת, לאוהדי הכדורגל הישראלי זו בהחלט סיבה למסיבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה