השוק

אל על מככבת בדירוג האחריות התאגידית: "גורם משפיע בעסקאות"

חברת התעופה זכתה בדירוג 'פלטינה' של ארגון מעלה. על פי נתוני החברה, אל על משקיעה רבות בעשייה חברתית, ביתר שאת מאז ה-7 באוקטובר. בתחום הסביבתי, הצטרפה לכ-50 חברות תעופה ברחבי העולם בחתימה על תוכנית ההערכה הסביבתית של האיגוד הבינלאומי לתחבורה אווירית. המנכ"לית: "תחושת שליחות עמוקה"
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית חשף הבוקר (שלישי) את דירוג מעלה ESG 2024 לצד תוצאות דירוג הגיוון, ההכלה והשוויון המגדרי. חברת אל על זכתה בדירוג 'פלטינה' על ביצועיה בשנת 2023. זוהי הפעם הראשונה שאל על ניגשת לדירוג מאז תקופת הקורונה. בין הנתונים הבולטים שמציג דירוג מעלה השנה ניתן לראות את הקפיצה בסך התרומות של כלל החברות בשנת 2023: 650 מיליון שקל ביחס ל-450 מיליון שקל ב-2022, עלייה של 15% בהתנדבות ומעטפת תמיכה שגיבשו החברות לתמיכה בעובדיהם על רקע מצב החירום. 
על פי נתוני החברה, אל על משקיעה רבות בעשייה חברתית ומאז 7 באוקטובר ביצעה מאות טיסות במטרה להביא ישראלים ארצה מכל רחבי העולם ועל מנת להבטיח גשר אווירי פתוח למדינה וממנה. החל מפרוץ המלחמה החברה הובילה ארצה עשרות אלפי טון מטען הכוללים ציוד חיוני למדינת ישראל בטיסות הסדירות בבטן המטוס, בטיסות מטען ייעודיות במטוסי הדרימליינר, ובמטוס המטען של החברה שקיבל את השם הסמלי "עוטף ישראל". בנוסף, אל על הקימה מערך ייעודי לסיוע בפעילות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, במסגרתו הטיסה החברה את משפחות החטופים ונציגיהן למדינות שונות ברחבי העולם ללא עלות, וזאת על מנת לסייע ולקדם את מאמצי ההסברה והדיפלומטיה כחלק מהמאבק לשחרורם. 

אל על במעמד הזכייה (צילום: דוברות אל על)
כמו כן, החברה סייעה בהטסת משפחות המפונים לטיסות התאווררות באתרי נופש ומשחקי ספורט ועוד. אל על מלווה את הנבחרת הפראלימפית ולאחרונה יזמה את הקמת נבחרת הדגל, נבחרת העידוד שתעניק לספורטאים את התחושה של מגרש הכי ביתי בעולם - בפריז. 

אל על במעמד הזכייה. מומו מהדב, דינה בן טל גננסיה, לימור בוזגלו, איילת רקנטי (צילום: דוברות אל על)
אל על הציגה בשנת 2023, היקף תרומות של מיליוני שקלים. בתחום הסביבתי, אל על הצטרפה לכ-50 חברות תעופה ברחבי העולם בחתימה על תוכנית ההערכה הסביבתית של האיגוד הבינלאומי לתחבורה אווירית המיישמת פעולות וצעדים לשיפור הקיימות הסביבתית. כמו כן, בשנת 2023, השיקו באל על סקר מחוברות עובדים כדי להעריך תקשורת פנימית, רווחה והיבטים התפתחותיים, תוך קידום הבנה הוליסטית של מעורבות עובדים.  בתחום הממשל התאגידי, אל על הקימה ועדת בטיחות מטעם הדירקטוריון, מינתה דירקטורית חיצונית באוגוסט 2023, על מנת ליישר קו עם דרישות הגיוון המגדרי וכמו כן, בוצע עדכון הקוד האתי ומינוי מנהל האחראי לאיסוף ולהערכת כל הנושאים הקשורים לסיכונים.
מנכ"ל מעלה מומו מהדב: "דירוג 2024 משקף התגייסות, המשכיות והתחדשות. ההתגייסות בולטות בקפיצה בשיעור התרומות לקהילה ובמעטפת התמיכה בעובדים בחברות". 
מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה: "כחברה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, אל על משקיעה משאבים רבים למען עשייה חברתית, מתוך תחושת שליחות עמוקה ורואה עצמה כמי שצריכה להוות דוגמה לחברה הפועלת רבות למען הזולת. בשנים האחרונות, אנו עושים שימוש בכלים ואסטרטגיות המסייעים לנו להפוך את פעילותנו לירוקה יותר ומדיניות ESG מהווה כיום גורם משפיע בעסקאות והסכמים בהם אנו מתקשרים. אני רוצה להודות לאנשי ונשות אל על אשר בזכות ההתגייסות והעשייה הרבה שלהם לאורך השנים ובמיוחד בשנה הנוכחית, אנו מגיעים להישגים מרשימים וזוכים להוקרה על פעילותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה