השוק

התעשייה האווירית מובילה את הסקטור: זאת החלטת הבורסה לניירות ערך

החברה דורגה פלטינום פלוס ו-AA במדד מעלה, ראשונה בדירוג החברות במגזר הביטחון והאלקטרוניקה. בשנת 2023 גובשה תכנית אסטרטגית לקיימות שמצעידה את החברה לעבר 2030. לחברה השפעה רבת היקף בנושאי חברה, סביבה, ממשל תאגידי וכלכלה מול מחזיקי העניין. המנכ"ל בועל לוי: "חברה ייחודית בארץ ובעולם"
מערכת ice | 
התעשייה האווירית (צילום התעשייה האווירית)
התעשייה האווירית - בראש דירוג החברות בסקטור הביטחון והאלקטרוניקה: החברה דורגה 'פלטינום פלוס' ו-'AA' במדד מעלה בבורסה לניירות ערך. התעשייה האווירית דורגה במקום הראשון בדירוג החברות בסקטור הביטחון והאלקטרוניקה, וזכתה בדירוג 'פלטינום פלוס' ו-'AA' במדד מעלה ל ESG בבורסה לניירות ערך.
זאת, בהלימה לסטנדרטים בין לאומיים מקובלים. בשנת 2023 גובשה תכנית אסטרטגית לקיימות בהובלת יו"ר הדירקטוריון עמיר פרץ וועדת ממשל תאגידי בראשות עו"ד מהא מנצור עלי, שמצעידה את החברה לעבר 2030, ומהווה המשך רציף לתכנית החומש שהושקה ב-2019 והסתיימה השנה. במסגרת התוכנית ישנה הובלה של תהליכים רוחביים בנושאי ESG והצבת יעדי המשך מתקדמים בהלימה להתפתחות המואצת בתחום ולציפיות מחזיקי העניין. היקפי העשייה, המדדים והיעדים מוצגים בדו"ח הקיימות השנתי של החברה, אשר נכתב על בסיס תקינה בין לאומית של ה-GRI.

(צילום: התעשייה האווירית)
דירוג מעלה לאחריות תאגידית משקף את הסטנדרטים של אחריות תאגידית בישראל. מעלה הוא ארגון גג, המאגד תחתיו כ-130 חברות מהמובילות במשק, ותכליתו קידום נושאים של אחריות תאגידית וקיימות ופיתוח הסטנדרטים של ניהול אחראי בישראל. התעשייה האווירית חברה ב-"פורום המנהיגות" ברשת מעלה.
התעשייה האווירית מחויבת לניהול קיימות אסטרטגי, המעודד צמיחה ושגשוג עסקיים. בהיותה חברה חיונית ומובילה טכנולוגית יש לתעשייה האווירית השפעה משמעותית בנושאי חברה, סביבה, ממשל תאגידי וכלכלה מול מחזיקי העניין, בארץ ובעולם. 
 
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית היא חברה ייחודית בארץ ובעולם כולו. יכולתנו להתמודד עם מספר תחומים בים, באוויר, ביבשה ובחלל מצריך מאיתנו בקרה מדוקדקת על התהליכים ועל איכות הציוד אותו אנו מספקים ללקוחותינו. החיבור של פעילות עסקית בשילוב עם היבטי סביבה וקהילה, הם אלו שיוצרים את תחושת השליחות של עובדי החברה כפי שבא לידי ביטוי בימים אלה של מלחמת חרבות ברזל".
סמנכ"ל תפעול ויו"ר ועדת אחריות תאגידית בתעשייה האווירית, מנשה בן חיים: "התעשייה האווירית נמצאת בפעילות מואצת ורחבת היקף לאספקת מערכות עבור מערכת הביטחון הישראלית, ומחויבת לשמירה על חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. אנו מבינים את המשמעות האדירה הטמונה בקידום פעילויות בתחום האחריות התאגידית, שהינה חלק ממחויבותה המתמדת של התעשייה האווירית לשמירה על ניהול אחראי בר-קיימא ולהבטחת חוסנה וצמיחתה. הדירוג הגבוה  ועמידתנו בראש סקטור חברות הביטחון והאלקטרוניקה, מקבל משנה תוקף בשנה מאתגרת זו, הישג המתאפשר בזכות עובדות ועובדי  החברה ומסירותם למימוש  האחריות בכלל התחומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה