ויראלי

חנן בן ארי בחשיפה מצמררת: "זה גומר אותי, לא מסוגל להכיל"

חנן בן ארי שיתף תמונה מעזה, בה חיילים כתבו על אחד מקירות הבתים: "אני אינני מי שהייתי, מי שהכרת". הזמר האהוב נשבר: "זה גמר אותי. כמעט כל מי שהיה במילואים בשנה האחרונה ראה וחווה דברים שהנפש פשוט לא מסוגלת להכיל. הלוואי שהמדינה תתעורר"
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
חנן בן ארי, אחד הזמרים האהובים בישראל, העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, אליו צירף תמונה של גרפיטי שצולם בעזה, בו אחד החיילים כתב: "אני אינני מי שהייתי, מי שהכרת".
בפוסט שהעלה בן ארי הוא כתב: "מישהו צילם לי הבוקר את הגרפיטי הזה שנכתב על איזה קיר בעזה. גמר אותי. אנחנו דואגים ומתעסקים בצדק בגורל החטופים, מספידים את הגיבורים שנפלו, מבקרים את הפצועים שנפגעו בגוף, אבל כמה אלפים נפצעו בנפש וכבר לא יחזרו להיות מי שהם היו בחיים הקודמים?".
עוד הוסיף וטען בן ארי: "כמעט כל מי שהיה במילואים בשנה האחרונה ראה וחווה דברים שהנפש פשוט לא מסוגלת להכיל... אנשים חוזרים הביתה וכולם מרגישים להם זרים. האישה, הילדים, ההורים, החברים. זה גומר אותי".
 
בן ארי הוסיף: "בא לי לחבק כל אחד ואחת מכם גיבורים שלנו, תודה על כל מה שעשיתם ועדיין עושים בשביל שנוכל לנשום. לא יודע במה בדיוק אנחנו יכולים לעזור, ואיך נוכל בכלל להחזיר לכם. הלוואי שתעזרו לנו לעזור לכם. שתספרו, שתדברו, שתבכו, שתפרקו את הכאב החוצה".
לסיום כתב הזמר: "הלוואי שהמדינה תתעורר ותתעדכן על החיים שלה ותבין את הכמויות החדשות של האנשים שזקוקים לעזרה. זו לא פריווילגיה, זו החובה שלנו לדאוג לאנשים האלה. צעד ראשון זה קודם כל לעצור ולראות אותם ואותן. הם מסתובבים ומסתובבות בינינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה