ויראלי

חנן בן ארי מתחנן: "אנחנו זקוקים לחרדים, הדם זועק אלינו מהאדמה"

הזמר האהוב חנן בן ארי, התייחס לחוק הגיוס שעבר בקריאה ראשונה בכנסת וקרא לחרדים לשאת בנטל: "זוהי אזעקת אמת. עם ישראל בצרה. צריך עוד עשרות אלפי חיילים שיתגייסו בשביל לא לקרוס צבאית וכלכלית. מה צריך לקרות כדי שתתגייסו למאמץ המלחמתי של עם ישראל?"
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום דניאל כהן)
על רקע חוק הגיוס שעבר בכנסת בקריאה ראשונה, הזמר והיוצר המוערך חנן בן ארי, שהוא דתי בעצמו, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו קרא לחרדים לצאת ולהתגייס לצה"ל.
בסטורי שהעלה כתב תחילה חנן בן ארי: "אחיי החרדים, כותב לכם בכנות ובכאב בלי מתווכים ובלי לעבור דרך פוליטיקאים ועסקנים. אני אוהב אתכם, מכיר ומעריך הרבה מכם באופן אישי".
עוד הוסיף וכתב: "אני גם יודע שיותר ויותר חרדים מתגייסים, ורבים שלא מתגייסים כן משרתים את החברה הישראלית במגוון דרכים. אני גם מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת".
בשלב זה, קרא בן ארי לחרדים במדינת ישראל להתחיל לשאת בנטל כמו שאר אזרחי המדינה, בטח בזמן מלחמה בו ברור לכולם שכמות החיילים בישראל היא קטנה וחייבים לגייס כמה שיותר אנשים לצבא.
"אני גם יודע שיותר ויותר חרדים מתגייסים, ורבים שלא מתגייסים כן משרתים את החברה הישראלית במגוון דרכים. אני גם מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת", כתה בן ארי והוסיף: "אבל אנחנו חייבים אתכם. זוהי אזעקת אמת. הדם של האחים והאחיות שלנו זועק אלינו מהאדמה. עם ישראל בצרה, ולצד הלימוד והתפילות צריך עוד עשרות אלפי חיילים שיתגייסו בשביל לא לקרוס צבאית וכלכלית".
לסיום כתב בן ארי: "אני יודע שאתם אוהבי ישראל אז תגידו לי אתם: מה צריך לקרות כדי שתתגייסו למאמץ המלחמתי של עם ישראל? מה הפתרונות? מה יכול ליצור אמון? אני לא מאמין בכפיה משום סוג, אבל האם יש בכלל עם מי ועל מה לדבר? בבקשה מכם, אנחנו זקוקים לכם".
הסטורי של חנן בן ארי (אינסגרם חנן בן ארי)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החרדים מאחלים לחיילי צ.ה.ל למות בעזה
    אלי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתה את הסירטון שרץ ברשת מאתמול שחרדים צעיאים מאחלים מות לחיילנו ולנצחון החמס על כך שמנסים לגייסם ואתה עוד קורא לאחדות?. האלילים שלך ביבי דרעי סמררטוטוביץ' ובן גביר העבריין שיכו הם לעזה או שישלחו את ילדהם לשם ואתה תמשיך לזרות חול בעיני מעריצך
    סגור