שיווק ופרסום

מרגי עושה זאת שוב בקמפיין ענק לפייבוקס | פרסומת השבוע

בפרסומת משעשעת, מצליח מרגי, הפרזנטור של אפליקציית פייבוקס, לשכנע כי הדרך הנכונה לניהול יעיל, קל וחכם של כסף בין שותפים היא באמצעות שימוש בחשבונות משותפים של האפליקציה. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי"

מערכת ice |  2
מרגי (צילום אדלר חומסקי ורשבסקי)
הפרסומת של פייבוקס, אפליקציית התשלומים והעברת כסף הפופולרית בישראל, משכה את תשומת ליבנו הן בשל התסריט היצירתי, ההפקה המושקעת וכמובן בשל הפרזנטור הכריזמטי – מרגי.
בקמפיין החדש, אשר עליו אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורבשסקי", פייבוקס מציעה שירות חדש ומעניין: שימוש בחשבונות המשותפים ('הבוקסים') של האפליקציה. באמצעות החשבונות המשותפים של האפליקציה, כלל המשתתפים יוכלו לנהל את הכסף יחד. 
אין ספק, משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" הצליח להזריק את המסר המסחרי של פייבוקס ולשכנע את הצרכנים כי הדרך היעילה והקלה ביותר לניהול הכסף בין שותפים היא באמצעות שימוש ב"בוקסים" המשותפים של האפליקציה. 
 
באאדיבות "אדלר חומסקי ורשבסקי"

דבר המשרד 
למי בעיקר מתאים להשתמש בבוקסים המשותפים של פייבוקס? לזוגות לפני נישואין, לזוגות אחרי נישואין (כלומר גרושים) ולאנשים שחיים ביחד אבל הם לא זוג (ז'תומרת שותפים לדירה).
השותפים זה הקהל שהכי רצינו להתמקד בו. אבל כרגיל, לא רצינו לעשות את זה בדרך רגילה, כי מרגי החדש לא עושה את הדברים כמו כולם, הכל אצלו קצת יותר מעניין ושונה. ואז הבנו, ברור שלמרגי לא מתאים לגור בדירת שותפים, מתאים לו לגור בטירת שותפים. 
סיפור מבניית הקמפיין 
צילמנו את טירת השותפים בבית של יורם גלובוס בקיסריה. מדובר בווילה מטורפת שמלאה בפסלים, שנדלירים, תמונות עתיקות, והמון כרזות מקוריות של כל הסרטים הגדולים שהוא הפיק. היה לנו הכבוד לצלם סרט במקום שבו הגו את רמבו עם סילבסטר סטלון ומחץ הדלתא עם צ'ק נוריס. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
להתעלות על החליפה הקודמת של מרגי ולתפור לו חליפה עוד יותר מושלמת.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
יש כאלה שיגידו "חשוווווווווווך!!!" ויש כאלה שיטענו "חצוווווווווווווף!!!".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הדרך הלוך לטירה. בדרך חזור גם היינו קצת עצובים לחזור לחיינו הרגילים והקטנים וגם היו פקקים מהגיהינום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו ומה?
    זהבה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר מזל משכל
    סגור
  • 1.
    מרגי
    סימה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא ממש חתיך הורס
    סגור