שיווק ופרסום

מרגי וקיריל יחד על סט הצילומים: פרסומת השבוע

רגע לפני שעזב את הארץ, יהונתן מרגי הספיק לצלם את אחד הקמפיינים המבריקים שראינו בתקופה האחרונה. מי האורח המפתיע שנכח בסט הצילומים?
מערכת ice | 
יהונתן מרגי בקמפיין פייבוקס (צילום צילום מסך)
יהונתן מרגי עלה אתמול על מטוס בכיוון אחד ללוס אנג'לס, שם יתרכז בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו. אבל רגע לפני הוא עוד הספיק להצטלם לקמפיין חדש של פייבוקס, על השירות החדש שמציעה אפליקציית התשלומים. תפסנו את הצוות במשרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי שגילו לנו איך היה לעבוד עם מרגי על הסט, מה הקשר בין מרגי לתשלומים, וגם: מה עשה שם קיריל?
דבר המשרד 
היתה לנו בעיה. כולם יודעים שפייבוקס היא האפליקציה הכי טובה לאיסוף כסף קבוצתי - לגן, למסיבה רווקות, למתנת יומולדת. אבל לך תסביר להם שמשהו חדש עובר על פייבוקס. שעכשיו זה הרבה יותר מזה. שפייבוקס החדש עוזר לכל אחד לנהל את כל הכסף היומיומי שלך, להרוויח ריבית, לשלם בחנויות, לקבל קש-בק ועוד הרבה דברים בעתיד, בלי שצריך להיות מומחה גדול. בקיצור מי יבשר לכולם שפייבוקס החדש יותר טוב מבנק? מה, נביא איזה גאון פיננסי? כלכלן מוכר? סתם פרזנטור גנרי? משעמם... 
ואז הבנו שאנחנו רוצים מישהו לא צפוי, שלאו דווקא שוחה בתחום; מישהו שבעצמו עבר שינוי והתפתחות, ובעיקר מישהו שגם כשהוא מדבר איתך על ריבית, עדיין קשה להוריד ממנו את העיניים. ואז אמרנו: "מרגי?"; ואז ענינו לעצמנו: "לא... מרגי החדש!"  
סיפור מבניית הקמפיין 
קיליר הביט מלצר - באיזשהו שלב אנחנו קולטים שהבמאי כל הזמן צועק: "קיריל לעצור!!! קירל לחזור!!! קיריל לא להיכנס לפריים!!!", ואחרי כמה רגעי מבוכה מבינים שהוא מתכוון לבחור בשם קיריל - הביט ששיחק את המלצר במסעדה. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
למצוא למרגי את התספורת המושלמת. זה לקח שעות. אבל איזה לוק, אה? וגם לעצור ולהדוף בגופינו את כל המעריצים והמעריצות. בכל זאת, לא נעים לדחוף את הילדים ובני ובנות הזוג שלנו...
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
לדבר על עצמך בגוף שלישי. תוך כמה דקות כל האנשים על הסט התחילו לדבר על עצמם כמו מרגי: "רני כרמלי הישן היה נמרח עם עשרים טייקים, רני כרמלי החדש צריך רק טייק אחד ... 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
מרגי כמובן. המצלמה נדלקת והבנאדם הופך לטורף על שבולע את המצלמה ואת כל הסט. נמרח על קירות, רוקד על שולחנות ומגיש את הטקסט כמו הבן של ג'ורג' קלוני.
 

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס החדש
מנהלת לקוחות: נטלי קוסקין לוי החדשה
מנהל קריאייטיב: אורי שהם החדש
מנהלת ויז'ואל קריאייטיב: איילת גורג'ס אראל החדשה
ארט דירקטור ראשי: יוסי אבן קמה ורעות קדמון החדשים
סופרווייזרית: רעות משולם החדשה
תקציבאיות: עדי שגיב וענת שפיגלמן החדשות
פלנרית בכירה: איילת אספורמס החדשה
מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מיכל מרזין החדשה
צוות קריאייטיב: רז גולן ושחר אהרוני החדשים
טראפיק: רוני תמיר החדשה
מפיק: איתי דור ונאווה סימן טוב החדשים
סטודיו ביצוע: ליאור בן שלום הירש החדש והצוות המדהים והחדש
מדיה קום: שירי פרידמן, שני אפרים ואוריה זקן החדשות
אינטראקשן: רותם פלה, דני גנות, עדן אמזלג, ענבר גבאי ויעל לנדאו החדשים
במאי: רני כרמלי החדש
מוזיקה: מרגי וג'ורדי החדשים
עורך: יאיר תמיר החדש
חברת הפקה: גרין פוסט פרודקשן החדש

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה