שיווק ופרסום
נועה תשבי בקמפיין ראשון למגדל ביטוח ופיננסים | פרסומת השבוע
בקמפיין החדש, חברת הביטוח והפיננסים משיקה את הסלוגן החדש שלה "מגדל, רואים רחוק" באמצעות הפרזנטורית הטרייה, נועה תשבי. על הפרסומת המושקעת והיצירתית של מגדל, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" | פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של מגדל ביטוח ופיננסים משכה את תשומת ליבנו יותר מכל שאר הפרסומות המושקעות אשר שודרו במהלך השבוע האחרון על מסכי הטלוויזיה שלנו. בקמפיין החדש, חברת הביטוח והפיננסים משיקה את הסלוגן החדש שלה "מגדל, רואים רחוק", באמצעות הפרזנטורית הטרייה, נועה תשבי.
אין ספק, מדובר במהלך אסטרטגי נועז, נוכח העובדה כי הסלוגן המוכר "טוב שיש מגדל מאחוריך", ליווה במשך שנים רבות את חברת הביטוח והפיננסים. משרד הפרסום "גיתם BBDO", אשר ניצח על הקמפיין המושקע של חברת "מגדל", הצליח להעביר את המסר המסחרי לצרכנים ואף עבר את המשוכה בהשקת הסלוגן החדש והפרזנטורית הטרייה, נועה תשבי.
אכן, משרד הפרסום "גיתם BBDO" בחר נכונה בנועה תשבי לתפקיד הפרזנטורית החדשה של חברת "מגדל". באמצעות כישורי ההסברה המופלאים שלה, נועה תשבי מצליחה להזריק בקלות לצרכנים את המסר המסחרי של חברת "מגדל".
בקמפיין החדש, מכריזה מגדל, חברת הביטוח והפיננסים המובילה, כי ביכולתה לסייע לכלל לקוחותיה בעולמות הפיננסים, הביטוח והפנסיה, נוכח העובדה כי זו בעלת ניסיון של יותר מ-90 שנה בניתוח המציאות המשתנה ובראייה עתידית.
דבר המשרד
כשקיבלנו את המשימה לייצר סיפור מותג חדש ומעורר השראה לחברת הביטוח והפיננסים מגדל, שאלנו אותם שאלה אחת: תרצו תמ״א 38 או פינוי בינוי? את התשובה תנחשו לבד. הבנו שיש בידינו זכות ואחריות גדולה לעשות מתיחת פנים למותג מכובד, לנער ממנו את האבק, להוסיף בו חדשנות ולקחת אותו למעלה.
כשקיבלנו את המשימה לייצר סיפור מותג חדש ומעורר השראה לחברת הביטוח והפיננסים מגדל, שאלנו אותם שאלה אחת: תרצו תמ״א 38 או פינוי בינוי? את התשובה תנחשו לבד. הבנו שיש בידינו זכות ואחריות גדולה לעשות מתיחת פנים למותג מכובד, לנער ממנו את האבק, להוסיף בו חדשנות ולקחת אותו למעלה.
היה חשוב לנו לשמר את הערכים החיובים שמזוהים עם מגדל שהם יציבות, אמון ואחריות ולהבליט את התפקיד החשוב שיש למגדל בחיי הצרכנים שלה - לייצר עבורם עתיד כלכלי טוב יותר. החלטנו להשתמש ביתרון שהמגדל נותן לנו לעלות למעלה ולצפות אל עבר העתיד.
עם גיבוש האסטרטגיה חיפשנו דמות מובילה שתייצג את החזון הזה, ונועה תשבי הייתה השם הראשון שחשבנו עליו וגם זו שנבחרה בסופו של דבר לשמחת כולנו. התובנה שהובילה אותנו בעבודה על הקמפיין, היא שהעולם הפיננסי הוא עולם מורכב.
לנסות להתמצא בו לבדנו, יכול להרגיש כמו מבוך. כשאנחנו נמצאים בתוך המבוך, שדה הראיה שלנו מוגבל, וקשה לדעת לאן להתקדם. אבל כשמסתכלים מלמעלה, ממרום המגדל, אפשר לראות את היעד, ואת הדרך הטובה ביותר להגיע אליו.
סיפור מבניית הקמפיין
העבודה על הפוסט פרודקשיין הכל כך מורכב, הפגישה את כולנו לשעות ארוכות של סשנים ליליים של בניית המבוך של החיים שבו מהלכת נועה, בדרך גם כמעט הלכנו לאיבוד, הורדנו והוספנו שלטים, שתלנו עצים וירטואליים והתלבטנו האם להשאיר או להוריד את החילזון. לחילזון שלום.
העבודה על הפוסט פרודקשיין הכל כך מורכב, הפגישה את כולנו לשעות ארוכות של סשנים ליליים של בניית המבוך של החיים שבו מהלכת נועה, בדרך גם כמעט הלכנו לאיבוד, הורדנו והוספנו שלטים, שתלנו עצים וירטואליים והתלבטנו האם להשאיר או להוריד את החילזון. לחילזון שלום.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
לייצר סיפור חדש ומעורר השראה למגדל, חברת הביטוח הוותיקה בישראל. הבחירה בפרזנטורית, נועה תשבי. השגרירה הלאומית הלא רשמית (ולפעמים הרשמית) של מדינת ישראל, אישה אינטליגנטית, רהוטה וחזקה. אין טובה מנועה לייצג את מגדל ואת הרוח החדשה שלה בעינינו.
לייצר סיפור חדש ומעורר השראה למגדל, חברת הביטוח הוותיקה בישראל. הבחירה בפרזנטורית, נועה תשבי. השגרירה הלאומית הלא רשמית (ולפעמים הרשמית) של מדינת ישראל, אישה אינטליגנטית, רהוטה וחזקה. אין טובה מנועה לייצג את מגדל ואת הרוח החדשה שלה בעינינו.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
טאץ׳ אפ חילזון!
טאץ׳ אפ חילזון!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
השותפות המלאה עם הלקוח, איתם צעדנו יד ביד לכל אורך התהליך. צוות השיווק במגדל ובראשם דלית ויכסלבאום, נתנו לנו חופש יצירתי וסמכו עלינו לאורך כל הדרך. בנוסף, עבודת הצוות והסינרגיה של כל הנוגעים בדבר: קריאייטיב, ניהול לקוח, לקוח, במאי, הפקה. מלבד זאת, גם החיבור בין ערכי המותג לפרזנטורית החדשה, נועה תשבי.
השותפות המלאה עם הלקוח, איתם צעדנו יד ביד לכל אורך התהליך. צוות השיווק במגדל ובראשם דלית ויכסלבאום, נתנו לנו חופש יצירתי וסמכו עלינו לאורך כל הדרך. בנוסף, עבודת הצוות והסינרגיה של כל הנוגעים בדבר: קריאייטיב, ניהול לקוח, לקוח, במאי, הפקה. מלבד זאת, גם החיבור בין ערכי המותג לפרזנטורית החדשה, נועה תשבי.
דבר הבמאי
פרסומת עם רעיון מאד שאפתני שיכול היה לקרות רק עם שילוב של משרד פרסום-חברת הפקה-נינג'ת פוסט ולקוחות מאד מחויבים ועם אישיות גבולית.
פרסומת עם רעיון מאד שאפתני שיכול היה לקרות רק עם שילוב של משרד פרסום-חברת הפקה-נינג'ת פוסט ולקוחות מאד מחויבים ועם אישיות גבולית.
קרדיטים
מגדל - דלית ויכסלבאום- סמנכ"לית ומנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי | ליאת פרי- מנהלת אסטרטגיה שיווקית לירון הרשקוביץ- מנהלת שיווק | טל ליניבקר - מנהל קמפיינים
מגדל - דלית ויכסלבאום- סמנכ"לית ומנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי | ליאת פרי- מנהלת אסטרטגיה שיווקית לירון הרשקוביץ- מנהלת שיווק | טל ליניבקר - מנהל קמפיינים
עוד ב-
גיתם - מנכ״ל: ליאור טנר | סמנכלית לקוחות: אורית שצברג | מנהלת לקוחות: מיכל קדוש | ניהול לקוח: דניאלה סימן טוב, ליאור מלכה | סמנכלית קריאייטיב: איה בכור קוחניצקי | מנהל קריאייטיב: רון ליטני I ארט: מירון ששון | קופי: תום ליבשיץ | טראפיק קריאייטיב: רביד פיטר | סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא ויינגסט | אסטרטגיה: לילי אהרון, ארנון פישר | מדיה OMD: דקלה אדרי, ניקול צינהויז | מדיה OCEAN: אביטל דיין, דוד קייק | מנהל סטודיו: שגיא ולנשטיין | טראפיק סטודיו: שירלי גם | סטודיו: אריאל ויתקון, אדם לחמיש, אורלי אללוף, עינת וינשטוק, טל שטיינברג | מנהל הפקה: אלון שמואלוף במאי: ערן (שושו) שפניר | מנהל קריאיטיב פוסט ובמאי פוסט: אילן בוני | בית פוסט: טיל ט | סאונד : יעל היים | חברת הפקה: מיאלמה | עורך: שחר בארי | קריין : אלון נוימן | צלם : לאל אוטניק | מוזיקה: שירי ורן שם טוב | צלם סטילס: אלון שפרנסקי | ייצוג נועה תשבי: זוהר יעקובסון
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יפה!## 07/2024/06הגב לתגובה זו0 0עכשיו אני יודע באיזו חברת ביטוח לא לבטח. מי הולך לקנות פוליסות ביטוח בגלל שנועה אומרת לו שכדאי? מה, ציבור רוכשי הפוליסות ילדים הם ילדים בני 5?סגור