שיווק ופרסום

נועה תשבי בג'וב נוצץ ויוקרתי: פרזנטורית בקמפיין ענק

מגדל ביטוח ופיננסים תשיק הערב מיתוג רענן וקמפיין חדש בכיכובה של נועה תשבי. החברה תשקיע בשנתיים הקרובות בקמפיינים שיווקיים בעשרות מילוני שקלים. דלית ויכסלבאום, סמנכ"ל מותג במגדל: "השפה המיתוגית החדשה, יחד עם הפנים החדשות שלנו בדמותה של נועה, יתרמו באופן משמעותי לחוזקו של המותג"

מערכת ice |  6
נועה תשבי (צילום יחצ מגדל)
כוכבת ההסברה הישראלית, נועה תשבי, בג'וב חדש ויוקרתי כאשר נבחרה לשמש כפרזנטורית של חברת מגדל ביטוח ופיננסים שיוצאת עם מיתוג רענן וקמפיין חדש כבר הערב. חברת הביטוח צפויה להשקיע בשנתיים הקרובות בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים עשרות מיליוני שקל.
תשבי חתמה בשלב הראשון עם החברה על הסכם לשנתיים, עם אופציה להארכה נוספת. תשבי תהיה הפנים של החברה בכל הקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים שלה.
מגדל ביטוח ופיננסים בחרה בתשבי לאחר שביצעה תהליך אסטרטגי עמוק לבחינת מיתוג ומיצוב מחדש של פעילותה ולאחר שנשקלו מספר חלופות. היא צפויה להוביל את כל הקמפיינים של החברה הן תדמיתי והן במוצריה השונים, בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים ותשחק בהם בתפקיד עצמה. במגדל מציינים כי הבחירה בתשבי נעשתה, בין היתר, לאחר תהליך מחקרי שביצעה החברה ממנו עלה כי היא מוערכת בקרב מגוון רחב ומקיף של קהלי יעד.
כחלק מתהליך האסטרטגיה שהתבצע בתקופה האחרונה, החברה הגדירה מחדש את תפקידה מול לקוחותיה. השינוי באסטרטגיה ילווה בריענון המותג והשפה הויזואלית שלה, כך שיתאימו יותר למגוון הפעילויות של החברה. המיתוג מחדש, שינוי הסלוגן, מתיחת פנים ללוגו המגדל המוכר והאהוב של החברה וערכת הצבעים המורחבת, ייחשפו הערב יחד עם קמפיין חדש של החברה בכיכובה של תשבי. 

דלית ויכסלבאום, סמנכ"ל ומנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי במגדל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנחנו שמחים מאוד על הבחירה בנועה כפנים החדשות של מגדל ביטוח ופיננסים. נועה היא ללא ספק דמות מעוררת השראה, במיוחד בזמנים אלה, ואנחנו מאמינים שהיא מייצגת באופן מובהק את הערכים והחזון של מגדל. אנחנו מציינים בתקופה זו 90 שנה להיווסדה של מגדל, חברות הביטוח הוותיקה בישראל ומהקבוצות החזקות והמזוהות ביותר עם ענף הפיננסים הישראלי. לאור זאת, ביצענו תהליך עמוק להתאמה של כל השירותים, המוצרים והפעולות שאנו מבצעים לקהלים חדשים ואנו בטוחים שהשפה המיתוגית החדשה, יחד עם הפנים החדשות שלנו – בדמותה של נועה, יתרמו באופן משמעותי לחוזקו של המותג".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דלית ויכסלבאום ממגדל:" ואנחנו מאמינים שהיא מייצגת באופן
    אחת 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובהק את הערכים והחזון של מגדל". באמת? האם החזון והערכים של מגדל הם ירידה מהארץ? לתת לאחרים לעשות את העבודה בשבילך? נרקיסיסטיות ומגלומניות? בושה וחרפה.
    סגור
  • 5.
    המגדל של גנץ ישוב לשמוח ? (ל"ת)
    אופירה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    היא מקסימה ומגיע לה (ל"ת)
    מירה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שווה להיות בבונים (ל"ת)
    החופשיים 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ננננננההה המכשפה והלקקנית הבלונדינית
    Yl 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו תספרו עד שלוש כנרא ה ב אחד תעצרו הן עלולות לעצור את חתימת החוזה חובה לדאוג כודם כל לפרנסה ל ביביסטיות ו לקקניות
    סגור
  • 1.
    אבל למה היא מחייכת?
    מריו 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא לא מבינה שאסור לחייך בימים אלה?
    סגור